خواص قهوه فوری سوپریم حاوی عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ

خواص قهوه فوری سوپریم حاوی عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ

مطمئنا را جب خواص قهوه فوری سوپریم؛ آنقدر از دیگران شنیده اید که تصمیم گرفتید، راجب آن تحقیق کنید، قهوه فوری سوپریم با ترکیبی از عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ، باعث شده که یک نوشیدنی فوق‌ العاده رو به وجود بیاورد که خواص بیشماری برای سلامتی شما دارد، این ترکیب بی‌نظیر نه تنها از طعم عالی و لذت‌بخش قهوه برخوردار است، بلکه خواص سلامتی فراوانی نیز به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. قارچ گانودرما که به عنوان “پادشاه گیاهان” شناخته می‌شود و جینسینگ که به دلیل اثرات تقویتی و انرژی‌زا مشهور است. در ادامه قصد داریم با خواص قهوه گانودرما و جینسینگ آشنا شویم، با ما همراه باشید.

خواص قارچ گانودرما

آشنایی مختصری با تولید قهوه فوری سوپریم گانودرما:

همه ما امروزه با مزایای اصلی انواع قهوه آشنا هستیم؛  تا به امرو، یعنی شهریور سال 1403 سر تا سر کشور کافه‌هایی رو می‌بینیم مخصوصا در تهران که متداول ترین نوع مصرف قهوه، قهوه اسپرسو و انواع قهوه‌هایی است که از اسپرسو به وجود می‌آید، تا مردم با کافئین آن بتوانند هوشیاری لازم در طول روز خودشون رو داشته باشند؛ قهوه ‌های مختلفی وجود دارد که ممکن است با آن به خوبی آشنا باشید و در کافه‌های مختلفی از آن‌ها میل کرده باشید.

اما تا به امروز اگه در این مقاله حضور دارید، قطعا قهوه گانودرما برایتان عجیب بوده و به دنبال تحقیق هستید، چون تقریبا در کافه‌ها زیاد این قهوه رو نمی‌بینید، قهوه گانودرما تقریبا 5 مدل مختلف دارد، که در این محتوا نمی‌توانیم به همه آن‌ها اشاره کنیم، اما می‌توانید جهت مشاهده و تهیه “انواع قهوه گانودرما” به قسمت فروشگاه سایت جذاب زیبا مراجعه کنید.

تنها چیزی که باعث شده قهوه گانودرما رو خیلی متمایز کند، استفاده از عصاره قارچ گانودرما است، خیلی مختصر؛ قارچ گانودرما که به آن قارچ ریشی یا لوسیدوم می‌گویند، فقط در آسیا شرقی رشد می‌کند، ممکن است که هرجایی شما قارچ گانودرما رو مشاهده کنید، حتی در شمال کشور خودمان، اما توجه داشته باشید که قارچ گانودرما انواع مختلفی دارد و اون مدلی که خواص زیادی برای سلامتی دارد و می‌تواند با قهوه ترکیب شود لوسیدوم است.

در رابطه با لوسیدم و قارچ‌های گانودرما به قدری صحبت وجود دارد که برای آن یک کتاب نوشته شده است و در این مقاله نمی‌توانیم به آن شاره کنیم، فقط خواستیم یه پیش زمینه ای از این قارچ که قهوه گانودر ما رو به وجود آورده است بدانید، مقالات مختلف و جامع ای رو در رابطه با قارچ گانودرما برایتان قرار دادیم که این مقالات می‌تواند به اطلاعات شما کمک زیادی بکند، برای اطلاعات بیش‌تر از قارچ ریشی یا لوسیدوم به مقاله “لوسیدوم چیست” مراجعه کنید.

نوشیدنی کافئین دار فوری سوپریم، ترکیبی جذاب از قهوه و عصاره‌ قارچ گانودرما و جینسینگ، یکی از محصولات جدید و محبوب در دنیای نوشیدنی‌های سالم است.  این نوشیدنی را به یک گزینه ایده‌آل برای افرادی که به دنبال یک سبک زندگی سالم هستند، تبدیل کرده‌اند.

قهوه فوری سوپریم چیست و چه ویژگی دارد؟

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم قهوه فوری سوپریم از عصاره قارچ گانودرما، آن هم از نوع لوسیدوم به وجود می‌آید که این نوع قارچ، در آسیا شرقی رشد می‌کند؛ از طریق این قارچ انواع قهوه یا نوشیدنی‌های گانودرما، به وجود می‌آید و فعلا بزرگ‌ترین تولید کننده این قهوه در کشور ایران، کمپانی بیز است که خیلی از شما‌ها با آن آشنایی دارید.

همین علت که تولید کنندگان زیادی از این نوع قهوه در کشور ما وجود ندارد، باعث شده است آن طور که باید، این نوع از قهوه به رسمیت شناخته نشده و در کافه‌ها هم، مشاهده نمی‌کنید. امروزه نمایندگان معتبری از کمپانی بیز، قهوه فوری سوپریم رو ارائه می‌دهند و زمانی که از ویژگی‌های قهوه سوپریم برای برخی از مشکلات درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود، باعث شده است که شما در این مقاله حضور داشته باشید و بخواهید بدانید که قهوه فوری سوپریم چیست و چه ویژگی دارد که باعث رضایت درمان، در برخی از بیماری‌ها شده است.

انواع قهوه‌ها یا نوشیدنی‌های گانودرما، هر کدام خواص مشترکی دارند و با ترکیب یک مواد دیگر اون قهوه گانودرما نسبت به سایر قهوه‌های گانودرما متمایز می‌شود و ما در این مقاله قصد داریم که در رابطه با یکی از پر طرفدار‌ترین نوع قهوه‌های گانودرما، یعنی قهوه سوپریم صحبت کنید.

ترکیب قهوه فوری سوپریم با گانودرما و جینسینگ

خواص قهوه فوری سوپریم حاوی عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ

“و اما برسیم به قسمت جذاب این مقاله؛ آنقدر که خواص قهوه سوپریم زیاد است و ویژگی بسیار زیادی دارد، نمی‌شد که در قسمت صفحه فروشگاهی به صورت مفصل به آن پرداخت، به همین علت قصد داشتیم در یک مقاله جداگانه به آن بپردازیم تا اطلاعات جامعی را در رابطه با آن داشته باشید”

قهوه گانودرما با ترکیب گیاه جینسینگ، قهوه سوپریم را به وجود آورده است، بیایید دونه به دونه از خواص 3 ترکیب قهوه، گانودرما و گیاه جینسینگ مطلع شویم:

خواص قهوه استفاده شده در سوپریم: خود قهوه به تنهایی؛ از افزایش انرژی در بدن و مغز شما با وجود کافئینی که دارد، کارایی دارد، همچنین جلوگیری از آلزایمر، جلوگیری از بیماری قلبی و دیابت نوع 2  به شما کمک می‌کند، از دیگر مزایای خواص قهوه می‌توان به جلوگیری از بیماری پارکینسون و افزایش فعالیت‌های فیزیکی مثل موثر بودن در باشگاه ورزشی اشاره کرد، البته به شرط آن که به اندازه مصرف شود، چون می‌توانید در برخی از این مزایای گفته شده تاثیر برعکسی داشته باشد.

خواص قارچ لوسیدوم  گانودرما در قهوه فوری سوپریم: قارچ گانودرما به قدری از خواص‌های زیادی برخورد دار است که برای آن یک کتاب نوشته شده است، که برخی از مهم‌ترین خواص آن را در ادامه اشاره می‌کنیم:

اولین و مهم‌ترین خواصی که از قارچ گانودرما در قهوه فوری سوپریم می‌توان گفت؛ دارا بودن ویتامین گروه B یا به اصطلاح ویتامین اخلاق است، حتما می‌دانید که چقدر ویتامین‌های گروه ب (B) در سلامت بدن ما نقش مهمی دارد و در عصاره گانودرما ترکیبی از ویتامین‌های

  • B1
  • B2
  • B3
  • B5
  • B6
  • B7
  • B9
  • B12

وجود دارد، تاثیر مثبت این ویتامین‌ها را در این نوشیدنی می‌توانید مشاهده کنید، که سبب بهبود عملکرد فعالیت‌های سلولی بدن، افزایش و تامین انرژی، بهبود عملکرد مغز، هضم بهتره غذا، سلامت نورون‌های عصبی و… در بدن شما می‌شود.

از جمله ویتامین‌های دیگری که در این نوع قارچ مشاهده می‌شود؛ ویتامین A جهت بالا بردن مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها و بیماری‌ها می‌شود. ویتامین C که خود یک آنتی اکسیدان است و باعث از بین بردن رادیکال‌های آزاد بدن، محافظت از پوست در برابر اشعه یووی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. دارا بودن ویتامین D به سلامت استخوان، پوست و مو، تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش انرژی و… کمک می‌کند. ویتامین E  برای بهبود هورمون‌های زنانه، تقویت بینایی، جلوگیری از آلزایمر، کمک به چربی سوزی و لاغری و… را دارد.

ویتامین C یک مدل از آنتی اکسیدان در قهوه سوپریم گانودرما است که به آن اشاره کردیم، اما تمامی قهوه‌های گانودرما به خصوص قهوه سوپریم، سرشار از انواع آنتی اکسیدان است؛ که به افزایش فعالیت متابولیسم بدن، تنظیم دیابت و فشار خون، جوانسازی، سلامت موها، بهبود عملکرد گوارش، بهبود گردش خون، دفع و پاکسازی سموم بدن و…. کمک می‌کند.

مواد‌های مغذی بسیار دیگری مانند؛ کلسیم، پتاسیم، سدیم، آهن، منیزیم، فسفر و کربن رو دارد و اگر بخواهیم این خواص رو ادامه بدهیم، می‌رسیم به قسمت‌های فوق تخصصی، بهبود عملکرد گانودرما در ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکارید، خواص ضد سرطان و… که در دیگر مقاله‌های گانودرما به صورت مفصل به آن‌ها پرداخته‌ایم.

خواص گیاه جینسینگ: با ترکیب گیاه جینسینگ با قهوه و عصاره گانودرما، این نوشیدنی را کامل و منحصر به فرد کرده است، این گیاه سر شار از آنتی اکسیدان بوده وخواص ضد التهابی برای بدن شما را دارد (یعنی هر بیماری که علائم التهاب مثل؛ جوش، ورم، قرمز شدن ناحیه، لکه و.. رو داشته باشد، از آن جلوگیری می‌کند)، همچنین جینسینگ تاثیر در لاغری و چربی سوزی داشته و باعث بهبود عملکرد، ذهنی و تقویت سیستم ایمنی بدن شما می‌شود.

همچنین در رفع و بهبود بیماری‌های جنسی مثل؛ مشکلات نعوظ در مردان و تقویت اسپرم‌ها را هم بهبود می‌بخشد. گیاه جینسینگ به تنهایی خواص و مزایای زیادی از جمله مقابله با سرطان، خستگی و… دارد که با خوص زیاد قهوه و عصاره گانودرما ترکیب شده  و نوشیدنی خوش طم و با کیفیت سوپریم را به وجود آورده است.

خواص قهوه فوری سوپریم برای ترک اعتیاد

با توجه به خواص قهوه فوری سوپریم که در بالا اشاره کردیم؛ برای برخی از درمان بیماری‌های مهم از جمله ترک اعتیاد مزایای زیادی دارد، البته اشتباه نگیرید، این قهوه فوری سوپریم با توجه به مزایای زیاد آن، به تنهایی برای ترک اعتیاد کافی نیست، اما اگر به عنوان یک مکمل در کنار محصولات سم زدایی و تقویت، بهبود سودا، عملکرد سیستم ایمنی بدن که در اثر اعتیاد، ضعیف یا  حتی از بین رفته باشد برای احیا و مجدد مواردی که برای ترک اعتیاد لازم، است کافه سوپریم بسیار تاثیر گذار است.

ترک اعتیاد یک پروسه‌ای است در این محتوا نمی‌گنجد که به شما توضیح دهیم، اما لازم به ذکر است که بدانید، ما در جذاب زیبا فرآیند ترک اعتیاد رو با ضمانت انجام می‌دهیم و خیلی دوست داریم که افرادی که تصمیم گرفته اند به زندگی پاک خود برگردند کمک کنیم، برای اطلاعات بیش‌تر از مراحل و اقدامات ترک اعتیاد، مثل؛ خدمات مشاوره و فرایند اجرا به صفحه خدماتی “بهترین پک مکمل ترک اعتیاد در ایران” مراجعه کنید، به جرئت بهترین پک مکمل ترک اعتیاد در خاور میانه است.

تنها موردی که از این پروسه قرار است در این محتوا بدانید، پروسه ترک در یک بازده زمانی مشخص و در چند مرحله انجام می‌شود و به جز قهوه فوری سوپریم از دیگر قهوه‌های گانودرما‌هم به دلیل خواص مفید آن برای سم زدایی انجام می‌شود، دریکی از مراحل ترک اعتیاد از قهوه سوپریم جهت، سم زدایی مرحله آخر ترک، بهبود گردش خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد گوارش و از همه مهم‌تر بهبود نعوظ و تقویت اسپرم‌ها که بر اثر اعتیاد؛ شک نکنید که آسب دیده است، کمک می‌کند. فرایند‌های مهم دیگری هم دارا است که در قسمت ترک اعتیاد بهتون توضیح داده‌ایم، قهوه فوری سوپریم گانودرما با گیاه جینسینگ، از اهمیت بالایی در پروسه ترک اعتیاد برخورد دار است.

خواص جینسینگ

خواص قهوه فوری سوپریم برای لاغری

بهترین نوع قهوه گانودرما، جهت لاغری، قهوه سوپریم است، زیرا علاوه بر این که خود قهوه گانودرما، به چربی سوزی کمک می‌کند، به دلیل داشتن جینسینگ، فرایند چربی سوزی رو آسان تر می‌کند. تا به امروز این نوع از قهوه گانودرما رو برای افرادی که تصمیم به لاغری داشتند، به خصوص ورزشکاران که هم برای انرژی ورزش کردن و هم به عنوان یک مکل رژیم غذایی توصیه کردیم؛ بیش از 83 درصد از نظرما، رضایت کاملی رو از این مکمل در کنار رژیم غذایی خود، داشته اند.

این همه خواص برای  قهوه فوری سوپریم  عجیب نیست؟

باور کنید که ما هم مثل شما اوایل متعجب بودیم، که این همه ویتامین، آنتی اکستان، مواد‌های مغذی در یک نوع قارچ باشد، واقعا مورد عجیبی است، اما همان‌طور که تکنولوژی، فناوری و تحقیقات رو برخی از حوزه‌ها، انسان را شگفت زده کرده است، مطمئنا در حوزه سلامتی هم‌، همان‌طور خواهد بود، ممکن است روزی برسد، که کاملا بیماری‌های سرطان مثل یک سرما خوردگی درمان شود، البته که هنوز نرسیده است.

اما قهوه‌های گانودرما به خصوص قهوه فوری سوپریم این پتانسیل رو در خود دارد که با بیماری سرطان مقابله کند، موردی که باعث می‌شود، تمام خصوصیات و ویژگی‌های قهوه‌های گانودرما به خصوص قهوه سوپریم، حاوی جینسینگ، قابل باور باشد، تاییدیه‌هایی است که تا به امروز برای آن به وجود آمده است، که برای این مورد هم یک مقاله جدا گانه براتون تهیه کردیم به عنوان “تاییدیه گانودرما” در آنجا مفصل به مقالات علمی، و مجوز‌های رسمی مثل تایدیه سازمان غذا و دارو سیب سلامت برای قهوه‌های گانودرما، پرداخته‌ایم.

یک مورد دیگری هم است که نمی‌توانم با منبع دقیقی بهتون ثابت کنم؛ اما شاید برای افرادی که از قهوه گانودرما، بازخورد گرفته‌اند و یا روزانه به عنوان یک مکمل تقویتی در برنامه غذایی خود، استفاده می‌کنند جالب باشد، قهوه گانودرما یک زمانی قرار بود در دارو خانه‌ها پخش شود، اما چون انحصاری از کمپانی بیز، توسط نمایندگان رسمی، ارائه می‌شو.

مدیریت مجموعه با این قضیه مخالف بود و بنا به یک سری از دلایل، مقامات مربوطه اجازه به کلمه درمان از محصولات گانودرما، به خصوص قهوه فوری سوپریم را نمی‌دهند، با این که، این قهوه فوق‌العاده رو درکنار پک‌های مکمل درمان برخی از بیماری‌های مهم از جمله کاهش وزن و ترک اعتیاد، توسط متخصصین جذاب زیبا تجویز شده و باز خورد مناسبی از سمت درمانجو دریافت کرده اند.

به خاطر تمامی مواردی که اشاره کردیم؛ از جمله قیمتی که نسبتا برای یک نوشیدنی معمولی بالا است، اما با توجه به ویژگی و خصوصیات آن کاملا مقرون به صرفه است، در کافه‌ها و جا‌های مختلف، مشاهده نمی‌کنید که ارائه شود و اگر هم در این صفحه هستید، به دلیل بالا رفتن تعداد نمایندگان رسمی، کمپانی بیز است.

عوارض قهوه فوری سوپریم

اگر به دنبال عوارض قهوه سوپریم هستید، نه در اینجا و نه در سایت‌های دیگری نمی‌توانید با ذکر منبع و اثبات عوارض این قهوه رو پیدا کنید، با این که دیده شده خیلی از افراد به دلیل قیمت یا موارد دیگه، منتقد شدید این نوع از قهوه هستند. قهوه سوپریم؛ فقط منع مصرف دارد:

  1. خانم‌هایی که باردارد هستند یا نوزاد شیرده دارند
  2. افرادی که دارو‌هایی استفاده می‌کنند که با عث منعقد شدن خون می‌شود، این دارو‌ها با این قهوه تداخل دارویی دارد.

جمع‌بندی

نوشیدنی کافئین دار فوری سوپریم حاوی عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ، یک نوشیدنی منحصر به فرد است که ترکیبی از طعم عالی و خواص سلامتی را ارائه می‌دهد. این ترکیب می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی و سلامتی کلی بدن کمک کند. مصرف منظم این نوشیدنی می‌تواند به افزایش انرژی، بهبود کیفیت خواب، تقویت سیستم ایمنی و کاهش استرس کمک کند. بنابراین، قهوه فوری سوپریم یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک نوشیدنی سالم و مفید هستند. در قسمت فروشگاه سایت جذاب زیبا می‌توانید، قهوه سوپریم گانودرما رو تهیه کنید.

دیدگاه شما

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست