1. جذاب زیبا
  2. قهوه گانودرما
  3. هات چاکلت گانودرما ۲۰ عددی
هات چاکلت با قارچ گانودرما
850,000 تومان
  • گواهینامه GDP
  • دارای سیب سلامت
  • دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو
  • عضو افتخاری انجمن مدیریت ایران
  • عضویت در مجمع مدیران دانش بنیان
  • پروانه عضویت انجمن کیفیت و بهره وری

هات چاکلت گانودرما ۲۰ عددی

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پاکسازی و سم زدایی بدن
  • حاوی گانودرما لوسیدوم
  •  فاقد کافئین
قارچ گانودرما به اندازه یک کتاب کامل ویژگی و خواص دارد
با کاکائو ترکیب شده و هات چاکلت گانودرما به وجود آمده
این نوشیدنی مخصوص افرادی است که اهل قهوه نیستند

🔹باید اعتراف کنیم که قهوه گانودرما، برگه برنده فروشگاه جذاب زیبا است، این نوشیدنی منحصر به فرد، به قدری برای بدن خاصیت دارد که در کنار اکثر مکمل‌های غذایی، برای شما معجزه خواهد کرد، مشتریان این محصول کاملا با خواص آن آشنا هستند و افراد سالم و زیبا نمی‌خواهند راز سلامتی و زیبایی خود را که روزانه از انواع قهوه های گانودرما؛ به خصوص هات چاکلت گانودرما، استفاده می‌کنند را شما بدانید، اگر به این محصول ایمان نداشته باشید اصلا مناسب شما نیست و سریعا این صفحه را ترک کنید.🔹

نقد و بررسی

تا به حال با هات چاکلت گانودرما آشنا شدید؛ این هات چاکلت به هیچ عنوان یک هات چاکلت معمولی نیست. به دلیل ترکیب شدن پودر شکلات با قارچ لوسیدوم گانودرما، یک نوشیدنی تولید شده است که علاوه بر خوش طعم بودن آن دارای خواص و مزایای زیادی برای سلامتی انسان است. شکلات داغ ترکیب خوشمزه‌ای از کاکائوی غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی لذیذ است تا شما از نوشیدن آن لذت ببرید. فنجان گرم این نوشیدنی بسیار لذت بخش خواهد بود. قیمت خرید هات چاکلت گانودرما؛ با توجه به خاصیت‌های بسیاری که برای بدن شما دارد و مزه خوب آن، کاملا مقرون به صرفه است، در ادامه توجه شما را به ادامه ویژگی هات چاکت گانودرما جلب می‌کنیم.

هات چاکلت گانودرما

هات چاکلت گانودرما چیست؟

هات چاکلت گانودرما یک نوع نوشیدنی گرم یا همان شکلات داغ است، که ترکیبات آن، پودر کاکائو غلیظ، همراه با عصارچ قارچ لوسیدوم گانودرما است. موردی که باعث شده است، این هات چاکلت یا شکلات داغ یک نوشیدنی گرم معمولی نباشد، قارچ لوسیدوم گانودرما است، که به اندازه یک کتاب کامل خاصیت و مزایا برای سلامتی شما، به همراه دارد. قارچ گانودرما انواع مختلفی دارد، که معروف‌ترین آن قارچ ریشی یا لوسیدوم گانودرما، ملقب به پادشاه گیاهان است، این قارچ بیش‌از دو هزار سال قدمت دارد و در طب سنتی چین مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

 این نوع قارچ، در آسیا شرقی رشد می‌کند؛ و با دستگاه‌های مخصوصی قابل عصاره گیری است. بزرگ‌ترین تولید کننده این نوشیدنی گرم، در کشور ایران، کمپانی بیز است و در کل دنیا در حال حاضر تولید کنندگان زیادی برای ارائه هات شکلات داغ گانودرما وجود ندارد، به همین علت است که همه افراد آشنایی کافی با این محصول رو ندارند. هات چاکلت گانودرما می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی و سلامتی کلی بدن کمک کند.

لازم به ذکر است که، زمانی که علم و تکنولوژی، توانست از خواص لوسیدوم به عنوان یک مکمل غذایی و دارویی استفاده کند، متداول ‌ترین آن‌ها قهوه‌های گانودرما بود، همچنین با توجه به ذائقه و مزاج افراد مختلف؛ همه نمی‌توانستند با نوشیدنی قهوه سازگاری داشته باشند، به همین علت، نوشیدنی هات چاکلت را با قارچ گانودرما توانسته شد با همان فرایندی که قهوه‌های گانودرما تولید می‌شدند، تولید شود.

ویژگی هات چاکلت با قارچ گانودرما

ویژگی هات چاکلت گانودرما

هات چاکلت گانودرما دارای ویژگی و مزایای بسیار مهمی است که در ادامه مختصری از آن‌ها را در اینجا توضیح خواهیم داد: پودر کاکائویی که در کناره عصاره قارچ گانودرما استفاده می‌شود، خود به تنهایی دارای فوایدزیادی است. تحقیقات نشان داده است که مواد‌های غذایی که معمولا از کاکئو استفاده می‌شود برای بهبود قلب، مشکلات عروقی و رگ‌ها مفید هستند، همچنین در بهبود کیفیت خواب و کمک به هضم غذا بسیار تاثیر گذار هستند. با استفاده از مصرف پودر کاکائو به افزایش جریان خون به مغز، محافظت از سلول‌های مغزی و کاهش علائم آلزایمر کمک می‌کنید.

قارچ لوسیدوم گانودرما به قدری فواید دارد که می‌توان برایش کتابی نوشت! از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به وجود ویتامین‌های گروه B اشاره کرد که نقش حیاتی در سلامت بدن ایفا می‌کنند. این ویتامین‌ها در بهبود عملکرد سلول‌های بدن، افزایش انرژی، تقویت عملکرد مغزی و بهبود هضم غذا نقش دارند. علاوه بر ویتامین‌های B، گانودرما حاوی ویتامین A است که مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها را افزایش می‌دهد.

ویتامین C که به عنوان آنتی‌اکسیدان قوی عمل کرده و از پوست محافظت می‌کند و ویتامین D که به سلامت استخوان‌ها و سیستم ایمنی کمک می‌کند. همچنین، ویتامین E موجود در این قارچ به بهبود هورمون‌های زنانه، تقویت بینایی و کمک به چربی‌سوزی و لاغری کمک می‌کند. هات چاکلت گانودرما نیز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هاست، در واقع 170 نوع آنتی اکسیدان داخل این قارچ وجود دارد، که به افزایش متابولیسم بدن، تنظیم دیابت و فشار خون، جوانسازی، بهبود گردش خون و دفع سموم بدن کمک می‌کنند.

این قارچ همچنین مواد مغذی بسیاری مانند کلسیم، پتاسیم، آهن و منیزیم را در خود جای داده است. اگر بخواهیم به مزایای دیگر این قارچ بپردازیم، به خصوصیات ضدسرطانی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی آن خواهیم رسید که در مقالات تخصصی دیگری که در سایت جذاب زیبا وجود دارد بررسی شده‌اند و می‌توانید برای اطلاعات بیش‌تر مطالعه کنید.

کاکائو داغ گانودرما

مشخصات هات چاکلت گانودرما

انرژی
36 کیلوکالری در هر 240 میلی لیتر
قند
8 گرم
چربی
0/4 گرم
نمک
0 گرم
اسیدهای چرب ترانس
0.05 گرم

بهترین روش مصرف کاکائو داغ گانودرما :

یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از نوشیدن آن لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل آن خامه ای تر شود.

  • ۱۷۰ ml – غلیظ و خوش عطر
  • ۲۲۵ ml – یکدست و خامه ای
  • ۲۸۵ ml – سبک و طعم دار
  • تعداد در هر بسته ۲۰ عدد میباشد

شکلات داغی که از ترکیب شکلات خوش‌طعم و قارچ گانودرما لوسیدوم تهیه شده، هم خوشمزه است و هم خاصیت‌های زیادی دارد. طبق تحقیقات، موادی که در کاکائو وجود دارند، می‌توانند به کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی کمک کنند. این مواد باعث می‌شوند که رگ‌های بدن باز شوند و فشار خون کاهش پیدا کند. به همین دلیل، مصرف غذاها و نوشیدنی‌های حاوی کاکائو می‌تواند برای سلامتی قلب مفید باشد.

قارچ گانودرما لوسیدوم، که به قارچ ریشی قرمز هم معروف است، دارای موادی است که به بدن کمک می‌کنند با استرس‌ها و مشکلات سازگار شود. این قارچ که هزاران سال در فرهنگ‌های آسیایی استفاده شده، به خاطر داشتن مواد مفید و آنتی‌اکسیدان‌ها، بسیار پرارزش است. به زبان ساده، نوشیدن شکلات داغ حاوی گانودرما، هم خوشمزه است و هم به سلامتی بدن کمک می‌کند.

قیمت خرید هات چاکلت گانودرما

می‌دانید چرا هات چاکلت گانودرما رو در هیچ کافی شاپی نمی‌بینید؟ یکی از مهم‌ترین دلایل آن قیمت آن است که برای هیچ کافه‌ای صرف اقتصادی ندارد. درسته که این محصول ارزش غذایی دارد، اما بالاتر از آن ارزش درمان، سلامتی و یک مکمل تقویتی رو برای شما دارد. شکلات داغ گانودرما به دلایل مختلفی مانند؛ با دارا بودن ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن و همچنین تامین انرژی مورد نیاز برای بدن شما می‌تواند باعث بهبود فرآیند سلامتی و جوانسازی شود. خرید هات چاکلت گانودرما به نسبت هات چاکلت‌های معمولی کاملا مقرون به صرفه است، به شرط آن‌که خودتان رو دوست داشته باشید.

قیمت خرید هات چاکلت گانودرما نسبت به کارایی آن کاملاً مقرون به صرفه است. نوشیدنی شکلات داغ یا هات چاکلت گانودرما به دلایل مختلفی مانند؛ افزایش تعداد گلبول‌های سفید خون، ضداسترس، ضد اضطراب، افسردگی و در پیشگیری و درمان برخی انواع سرطان‌ها مؤثر باشد. با خرید هات چاکلت گانودرما، به بهبود عملکرد غده تیروئید و در کاهش مشکلات مرتبط با کبد چرب مؤثر است. هات چاکلت با قارچ گانودرما فواید زیادی دارد و تهیه آن برای افرادی که خیلی با طعم قهوه میانه خوبی ندارند و طبع به نسبت سردی دارند، مناسب است.

بعضی از افراد هستند که سلیقه بسیار خاصی در انتخاب غذا و نوشیدنی دار ند. بیشتر این افراد با نوشیدنی گرم شکلات داغ، یا همان هات چاکلت، ارتباط بهتری از نظر طعم و مزه برقرار می‌کنند. اما اگر این افراد با شکلات داغ گانودرما آشنا باشند، علاوه بر ذائقه خوبی که با این نوشیدنی می‌توانند تجربه کنند، از خواص و مزایای سلامتی زیادی برای تک‌تک اعضای داخلی و بیرونی بدن خود بهره‌‌مند می‌شوند، کاکائو داغ گانودرما نه تنها برای درمان و بهبود برخی از بیماری‌ها مانند دیابت مفید است، بلکه مصرف روزانه آن می‌تواند به جوان‌سازی سلول‌های مرده، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود خواب و افزایش مقاومت بدن در مقابل بیماری‌ها و سرطان کمک کند. به همین دلیل، قیمت خرید هات چاکلت گانودرما، هر چقدر که باشد، ارزش تهیه آن را دارد

 

جمع بندی

تمامی نوشیدنی های گانودرما خواص درمانی و فواید زیادی برای بدن دارد، هات چاکلت گانودرما یکی، از خانواده های قهوه‌ گانودرما است که طبق مزاج، ترکیبی با قهوه، کاکائو و عصاره گانودرما است، همچنین امکان سفارش به صورت آنلاین و ارسال به تمامی نقاط کشور و خارج از کشور فراهم است، جهت هر گونه سوال در رابطه با قیمت خرید شکلات داغ گانودرما با مشاوران شرکت جذاب زیبا تماس بگیرید.

سوالات متداول
روش ارسال هات چاکلت گانودرما به چه صورت است؟
  • سفارشات داخل تهران : با اسنب، تبسی و پیک امکان پذیر است.
  • سفارشات شهرستان : ارسال سفارشات به شهرستان با باربری اتوبوس و پیک کمپانی امکان پذیر است.
  • هزینه باربری از مبدا به مقصد بر عهده مشتری می‌باشد. مدت زمان تحویل سفارش بستگی به شهر و تعداد سفارشات مشتریان؛ ممکن است از 1 روز کاری تا 3 روز کاری به دست مصرف کننده برسد.
چرا قیمت خرید هات چاکلت گانودرما از جذاب زیبا با سایر ارائه کنندگان متفاوت است؟

مشتریان عزیز، لطفاً توجه داشته باشید که تمامی قیمت‌های خرید محصولات و پکیج‌ها بر اساس قیمت روز کمپانی بیز تعیین می‌شود.

اگر اختلافی در قیمت پکیج‌های ارائه‌شده توسط همکاران مشاهده می‌کنید، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • محصولات تقلبی با بسته‌بندی مشابه محصولات بیز به فروش می‌رسند.
  • برخی از همکاران محترم محصولات انبار شده خود را با قیمت‌های قدیمی کمپانی بیز عرضه می‌کنند.  در این موارد، حتماً به تاریخ انقضای محصولات دقت کنید تا از کیفیت و اصالت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
  • تمامی محصولات پس از ثبت سفارش مستقیم از فروشگاه بیز به دست مصرف کنندگان می‌رسد، بهترین حالت از اطمینان اصالت کالا این است که با قیمت روز تولید کننده که برروی بسته بندی‌های محصول ذکر شده است، خریداری کنید.
چگونه از صحت کیفیت محصولات ارائه شده توسط جذاب زیبا اطمینان حاصل کنیم؟

با توجه به وجود محصولات تقلبی مشابه، تمامی متقاضیان این حق را دارند که از اصالت و کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنند:

  • شما می‌توانید با هماهنگی قبلی به دفتر کاری ما مراجعه کنید و از مشاوره و کیفیت محصولات و خدمات ما مطمئن شوید.
  • تمامی محصولات ما به‌طور مستقیم از کمپانی بیز ارائه می‌شوند و دارای تمامی تأییدیه‌های لازم، از جمله تأییدیه سازمان غذا و دارو، نشان سیب سلامت و سایر تأییدیه‌های معتبر هستند که بر روی بسته‌بندی محصولات قید شده‌اند. این تأییدیه‌ها تضمین می‌کنند که محصولات ما هیچ‌گونه عوارضی ندارند.
فهرست