1. جذاب زیبا
  2. بسته های غذایی و درمانی
  3. سبوس چند غله بین استار
سبوس چند غله
192,000 تومان
  • تسهیل فرآیند گوارش غذا
  • منبع غنی از فیبر خوراکی
  • انواع املاح معدنی و ویتامین‌ها
  • خواص تغذیه‌ای فوق‌ العاده‌
  • دارای پروتئین و سلنیوم
  • دارای ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان
  • کاهش وزن و تناسب اندام
  • مؤثر در بهبود ریزش مو
  • چاقی صورت
  • کاهش کلسترول
  • درمان یبوست

سبوس چند غله بین استار

  • گواهینامه GDP
  • دارای سیب سلامت
  • دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو
  • عضو افتخاری انجمن مدیریت ایران
  • عضویت در مجمع مدیران دانش بنیان
  • پروانه عضویت انجمن کیفیت و بهره وری
سبوس چند غله ما، منبعی غنی از فیبر و ویتامین‌هاست
کمک می‌کند تا بهبود عملکرد گوارشی و انرژی را تجربه کنید
با این سبوس، یک قدم به سمت زندگی سالم‌تر بردارید

“این محصول برای افرادی طراحی شده که به‌دنبال تقویت سیستم گوارش و انرژی طبیعی هستند. اگر احساس می‌کنید این سبوس نمی‌تواند به نیازهای خاص شما پاسخ دهد یا هنوز مطمئن نیستید، لطفاً از وقت خود صرف‌نظر کنید و ارزیابی دقیقی انجام دهید.”

نقد و بررسی

یکی دیگر از ابر مکمل‌های غذایی و درمانی سبوس چند غله بین استار است، اگر در برنامه ریزی سلامتی و تناسب اندام خود، قصد استفاده از فیبر غذایی، ویتامین‌های مورد نیاز جهت شادابی و طراوت پوست و مو، رفع مشکلات هضم غذا و… را دارید، ویژگی‌های سبوس چند غله همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. با خرید سبوس چند غله، چندین عامل سلامتی را برای خود هزینه خواهید کرد. در ادامه محتوا با ما همراه باشید تا بررسی کاملی بر روی خواص این محصول و قیمت خرید سبوس چند غله داشته باشیم.

سبوس چند غله جو گندم و سبوس برنج

سبوس چند غله چیست؟

بخش اعظم ارزش غذایی غلات در سبوس آن‌ها نهفته است. سبوس، پوسته سختی است که دانه‌های غلات را می‌پوشاند و علاوه بر داشتن خواص متعدد، به دلیل غیرمحلول بودن، به بهبود فرآیند گوارش غذا کمک می‌کند. محصول سبوس چند غله بین استار، ترکیبی از سبوس‌های ارزشمند گندم، جو و برنج است که هر کدام فواید تغذیه‌ای خاص خود را دارند.

سبوس گندم یکی از بهترین منابع فیبر خوراکی است و سرشار از املاح معدنی و ویتامین‌هاست، به همین دلیل ارزش تغذیه‌ای فوق‌العاده‌ای دارد. این نوع سبوس می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و حفظ سلامت عمومی بدن کمک کند.

سبوس جو نیز مانند گندم، خواص بسیاری دارد. این نوع سبوس حاوی فیبر خوراکی، پروتئین و سلنیوم است که هر کدام از این مواد مغذی نقش مهمی در حفظ سلامت بدن ایفا می‌کنند. فیبر موجود در سبوس جو به تنظیم قند خون و کاهش کلسترول کمک می‌کند، در حالی که پروتئین و سلنیوم برای حفظ سلامت عضلات و تقویت سیستم ایمنی بدن ضروری هستند.

سبوس برنج به عنوان یکی از منابع غنی پروتئین، ویتامین‌ها، فیبرها و آنتی‌اکسیدان‌ها شناخته می‌شود. این نوع سبوس خواص و فواید بسیاری برای سلامتی دارد؛ از جمله تقویت سیستم ایمنی، بهبود سلامت قلب و عروق، و کمک به جلوگیری از بیماری‌های مزمن.

این ترکیب از سبوس‌های مختلف در محصول بین استار، می‌تواند به عنوان یک منبع کامل از مواد مغذی برای تقویت سلامتی و بهبود کیفیت زندگی شما مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات سبوس چند غله بین استار

انرژی
58/22 کیلوکالری هر یک قاشق غذاخوری سبوس برنج فرآوری شده
قند
0.60 گرم
چربی
1.8 گرم
نمک
0 گرم
اسیدهای چرب ترانس
0/00011 گرم
وزن محصول
375 گرم ±۱۰ گرم
اندازه محصول
13*10*15 سانتی متر
برند محصول
بین استار
تعداد ساشه در بسته
25 ساشه
وزن هر ساشه15 گرم


بهترین روش مصرف :

  • با اضافه کردن به ماست ، شیر داغ ، قهوه و نسکافه می توانید میل نمائید.
  • در زمان جوش خوردن برنج به ازای هر نفر یک ساشه سبوس اضافه شده تا ضعف برنج را جبران کند.
  • در زمان جوش خوردن انواع خورشت جهت لعابدار شدن نیز می توان به ازای هر نفر یک ساشه سبوس اضافه نمایید.

راهنمای محصول:

  • وزن خالص ۳۷۵ گرم
  • ۲۵ ساشه ۱۵ گرمی

انسان‌ها قرن‌هاست که از غلات به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع غذایی خود استفاده می‌کنند. در بسیاری از کشورها، غلات همچنان به‌عنوان غذای اصلی مردم شناخته می‌شود. اما بخش عمده‌ای از ارزش غذایی غلات در سبوس آن‌ها نهفته است. سبوس، که پوسته سخت دانه‌های غلات را تشکیل می‌دهد، علاوه بر دارا بودن خواص متنوع، به دلیل خاصیت غیرمحلول خود، به تسهیل فرآیند گوارش کمک می‌کند و در پیشگیری از یبوست نقش موثری دارد.

سبوس گندم یکی از منابع غنی فیبر خوراکی، املاح معدنی و ویتامین‌هاست و به همین دلیل خواص تغذیه‌ای فوق‌العاده‌ای دارد. مطالعات نشان می‌دهند که مصرف فیبر غلات می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سندرم متابولیک را کاهش دهد. سبوس گندم حاوی کربوهیدرات، فیبرهای خوراکی و مقادیر کمی چربی و پروتئین است. همچنین این ماده غذایی منبعی سرشار از ویتامین‌های گروه B، شامل تیامین (B1) و پانتوتنیک اسید (B5) است که به بهبود سوخت و ساز کربوهیدرات‌ها، عملکرد عضلات و کاهش استرس کمک می‌کنند. علاوه بر این، سبوس گندم منبعی غنی از هشت ماده معدنی مهم از جمله منگنز، منیزیم، سلنیوم، فسفر، آهن، پتاسیم و روی است.

سبوس جو نیز خواص فوق‌العاده‌ای دارد و مانند سبوس گندم، سرشار از فیبر خوراکی، پروتئین و سلنیوم است. این ترکیبات مغذی به تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت عمومی کمک می‌کنند.

سبوس برنج، که یکی از محصولات فرعی صنعت آسیاب برنج است، حاوی مواد مغذی فراوانی مانند اوریزانول‌ها، توکوفرول‌ها، توکوترینول‌ها، فیتواسترول‌ها و فیبرهای رژیمی می‌باشد. این سبوس یک منبع غنی از پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، فیبرها و آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و خواص فراوانی برای سلامتی دارد، از جمله تقویت سیستم ایمنی و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن.

سبوس چند غله، که ترکیبی از سبوس‌های مختلف است، به دلیل فراهم کردن ترکیبات مغذی متنوع، مزایای سلامتی زیادی دارد. ویتامین E موجود در آن، به شادابی و طراوت پوست کمک کرده و از ریزش و سفید شدن زودهنگام مو جلوگیری می‌کند. فیبر آن با افزایش حجم محتویات روده، احساس سیری ایجاد می‌کند و در درمان یبوست و کاهش کلسترول خون موثر است. مصرف روزانه فیبر می‌تواند از ابتلا به یبوست، اختلالات روده بزرگ، چربی خون، ضعف اعصاب و ضعف عمومی بدن پیشگیری کند. ویتامین‌های گروه B که به “ویتامین‌های اخلاق” نیز معروف‌اند، نقش مهمی در کاهش مشکلات عصبی دارند و به سوخت و ساز کربوهیدرات‌ها، عملکرد عضلات و بهبود فعالیت غدد کمک می‌کنند.

محصولات بیز، با محوریت سلامت طراحی شده‌اند و هیچ‌گونه ادعای درمانی ندارند. این محصولات با بهره‌گیری از ترکیبات طبیعی و مغذی، به بهبود کیفیت زندگی و حفظ سلامت عمومی کمک می‌کنند.

پودر سبوس غلات

خواص سبوس چند غله بین استار

خواص سبوس چند غله بین استار برای سلامتی و مغز بسیار قابل اهمیت است، تا به حال فکر کرده اید که چرا خیلی از افراد زود خسته می‌شوند؛ به عبارتی دیگر، موقع فکر کردئن، موقع پیدا کردن حل یک مسئله، حتی موقع انجام کاری مغز انسان زود خسته می‌شود، علت آن این است که مغز ما برای فکر کردن احتیاج به انرژ و مواد‌‌های مغزی ازجمله ویتامین B، قند و… را نیاز دارد.

در اکثر غذا‌هایی که ما ایرانی‌ها استفاده می‌کنیم؛ مثل برنج، نان، کدو و بادمجان، این مواد‌های مغذی از جمله ویتامین B وجود دارد، اما مشکل اینجا است؛ با آبکش کردن برنج، کباب کردن و سرخ کردن غذا‌هایی مثل بادمجان، کدو و… و پخت نان با حرارت‌های بالا، ویتامین ب موجود در این غذا‌ها، از بین می‌رود. در سبوس چند غله مواد‌های معدنی از جمله ویتامین B جهت افزایش انرژی و سوخت کافی برای مغز و ذهن وجود دارد، که برای ادامه یک زندگی، بسیار قابل اهمیت است.

ازجمله خواص‌هایی که از سبوس چند غله می‌توانید استفاده کنید؛ خواص سبوس چند غله برای لاغری و کاهش وزن است، با فیبر بالای غذایی باعث سیری شما می‌شود و فرایند چربی سوزی را راحت‌تر می‌کند. پودر سبوس غلات طبع گرمی دارد و برای افرادی که مبتلا به سودا و بلغم هستند و مشکلات گوارشی و هضم غذا دارند، مناسب است.

قیمت خرید سبوس چند غله بین استار

قیمت خرید سبوس چند غله نسبت به کارایی و فواید آن کاملاً مقرون به صرفه است، زیرا فواید زیادی از جمله، بخشی از گروه ویتا مین‌های B مثل B1 و B5، ویتامین E و… را در خود دارد که باعث فرآیند گوارش غذا کمک کرده و در پیشگیری از یبوست موثر است. با خرید سبوس چند غله، نه تنها به تنهایی می‌توانید، از خواص آن بهره مند شوید، بلکه برای تاثیر بیش‌تر و بازدهی بیش‌تر می‌توانید در کنار پک‌های درمانی مورد نظر که در سایت جذاب زیبا مشاهده می‌کنید می‌توانید استفاده کنید.

البته اگر طبع بدن شما سرد باشد سبوس چند غله به شما توصیه می‌شود و جایگزینی برای سبوس برنج است. برای اطلاعات بیش‌تر با مشاوران جذاب زیبا تماس بگیرید.

چقدر خوب می‌شود با معرفی مکمل‌های غذایی سالم و مفید به هم وطنامون کمک کنیم؛ اگر فردی را میشناسیم که طبع بدنی سردی دارد، در سن کم دچار ریزش و سفیدی مو شده است، کم طاقت و بی حوصله است و از کار کردن و فکر کردن زود خسته می‌شود، میخواهد لاغر کند اما مشکل پر خوری دارد، تمام این مشکلات، با یک مکمل غذایی ویژه به اسم سبوس چند غله بین استار قابل رفع است، مکمل‌های زیادی وجود ندارند که تمام این قابلیت رو یکجا انجام دهد، اما پودر سبوس چند غله، بر گرفته از چندین غلات معروف که ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد مغذی، جهت کمک به  این مشکلات را دارد، ارزش غذایی بالایی دارد و از همه مهم‌تر ارزش کمک به افرادی که دچار این مشکلات هستند، بهترین هدیه است، قیمت خرید سبوس چند غله به عنوان یک هدیه کاملا مناسب است.

جمع بندی

همان‌طور که گفته شد سبوس چند غله یک محصول غذایی است که علاوه بر بسیاری از خواص متنوع به دلیل غیرمحلول بودن به تسهیل فرآیند گوارش غذا کمک می‌کند. سبوس گندم به دلیل آنکه منبع غنی از فیبر خوراکی، و انواع املاح معدنی و ویتامین‌هاست، خواص تغذیه‌ای فوق‌ العاده‌ای دارد. قیمت خرید سبوس چند غله به نسبت ارزش و کارایی که برای بدن شما دارد کاملا مقرون به صرفه است. امکان سفارش این محصول به صورت آنلاین، همچنین ارسال آن به سراسر نقاط کشور فراهم است، جهت هر گونه اطلاعات بیش‌تر، با کارشناسان جذاب زیبا تماس بگیرید.

سوالات متداول
روش ارسال سبوس چند غله به چه صورت است؟
  • سفارشات داخل تهران : با اسنب، تبسی و پیک امکان پذیر است.
  • سفارشات شهرستان : ارسال سفارشات به شهرستان با باربری اتوبوس و پیک کمپانی امکان پذیر است.
  • هزینه باربری از مبدا به مقصد بر عهده مشتری می‌باشد. مدت زمان تحویل سفارش بستگی به شهر و تعداد سفارشات مشتریان؛ ممکن است از 1 روز کاری تا 3 روز کاری به دست مصرف کننده برسد.
چرا قیمت خرید سبوس چند غله بین استار از جذاب زیبا با سایر ارائه کنندگان متفاوت است؟

مشتریان عزیز، لطفاً توجه داشته باشید که تمامی قیمت‌های خرید محصولات و پکیج‌ها بر اساس قیمت روز کمپانی بیز تعیین می‌شود.

اگر اختلافی در قیمت پکیج‌های ارائه‌شده توسط همکاران مشاهده می‌کنید، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • محصولات تقلبی با بسته‌بندی مشابه محصولات بیز به فروش می‌رسند.
  • برخی از همکاران محترم محصولات انبار شده خود را با قیمت‌های قدیمی کمپانی بیز عرضه می‌کنند.  در این موارد، حتماً به تاریخ انقضای محصولات دقت کنید تا از کیفیت و اصالت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
  • تمامی محصولات پس از ثبت سفارش مستقیم از فروشگاه بیز به دست مصرف کنندگان می‌رسد، بهترین حالت از اطمینان اصالت کالا این است که با قیمت روز تولید کننده که برروی بسته بندی‌های محصول ذکر شده است، خریداری کنید.
چگونه از صحت کیفیت محصولات ارائه شده توسط جذاب زیبا اطمینان حاصل کنیم؟

با توجه به وجود محصولات تقلبی مشابه، تمامی متقاضیان این حق را دارند که از اصالت و کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنند:

  • شما می‌توانید با هماهنگی قبلی به دفتر کاری ما مراجعه کنید و از مشاوره و کیفیت محصولات و خدمات ما مطمئن شوید.
  • تمامی محصولات ما به‌طور مستقیم از کمپانی بیز ارائه می‌شوند و دارای تمامی تأییدیه‌های لازم، از جمله تأییدیه سازمان غذا و دارو، نشان سیب سلامت و سایر تأییدیه‌های معتبر هستند که بر روی بسته‌بندی محصولات قید شده‌اند. این تأییدیه‌ها تضمین می‌کنند که محصولات ما هیچ‌گونه عوارضی ندارند.
فهرست