1. جذاب زیبا
  2. بسته های غذایی و درمانی
  3. سیر سیاه فرآوری شده طبیعی
سیرسیاه
325,000 تومان
  • گواهینامه GDP
  • دارای سیب سلامت
  • دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو
  • عضو افتخاری انجمن مدیریت ایران
  • عضویت در مجمع مدیران دانش بنیان
  • پروانه عضویت انجمن کیفیت و بهره وری

سیر سیاه فرآوری شده طبیعی

  • ازبین بردن عوامل سرطان زا
  • 32 کیلوکالری هر هفت حبه سیرسیاه
  • تقویت گلبول‌های سفید و سیستم دفاعی
  • قابليت جذب بالاتري در دستگاه گوارش
  • تاثیر بر روی دیابت و کنترل فشار خون
  • رفع مشکلات گوارشی
  • فواید آنتی اکسیدان
  • تاثیر بر کبد چرب
  • تاثیر در لاغری
  • تصفیه خون
سیر سیاه ما، با خواص و طعمی بی‌نظیر، می‌تواند کمک کند
تا دوباره به سلامتی و نشاط برگردید. با هر مصرف
به بدن خود قدرت و انرژی بیشتری هدیه دهید

” این محصول برای کسانی طراحی شده که به دنبال بهبود سلامتی از طریق خواص طبیعی هستند. اگر این سیر با وضعیت خاص شما سازگار نیست یا هنوز مطمئن نیستید، لطفاً از وقت خود صرف‌نظر کنید.”

نقد و بررسی

آیا با سیر سیاه آشنا هستید؟ سیر نه تنها به عنوان یک ماده غذایی‪ ،‬بلکه به عنوان یک غذای فراسودمند نیز در سراسر جهان محبوب است‬. دلیل این امر این است که از مدت ها قبل، خواص بیشمار سیر برای بدن انسان به رسمیت شناخته شده است.‬ تاریخچه مصرف سیر طولانی است‬‬ و از زمان های بسیار قدیم، استفاده شده است. اما سیر سیاه چند برابر از سیر معمولی خاصیت دارد و علاوه بر درمان یک سری از بیماری‌ها، سیستم ایمنی بدن را در برابر انواع علائم بیماری، محافظت می‌کند، با ما همراه باشید تا علاوه بر بررسی ویژگی این مکمل غذایی، در رابطه با قیمت خرید سیر سیاه، بررسی مختصری داشته باشیم.

ویژگی و خواص سیر سیاه

سیر سیاه چیست؟

خوب است که بدن خود را در مقابل بیماری‌های شناخته شده و ناشناخته شده، با ابر مکمل‌های غذایی محافظت کنیم؛ سیر سیاه فرآوری شده طبیعی، تحت دما و رطوبت کنترل شده از سیر سفید به دست می آید. در نتیجه این فرآیند بوی تند سیر از بین می‌رود و بافت نرم و ژله مانند پیدا می‌کند. میزان آنتی اکسیدان در سیر سیاه در مقایسه با سیر سفید تقریباً سه برابر بیشتر است. سیر سیاه طعم فوق العاده‌ای دارد و همانند یک آلوچه لذیذ و خوشمزه است.

آلیسین یک ترکیب فعال در سیر تازه است که به دلیل خواص ضدباکتریایی و آنتی‌اکسیدانی‌اش شناخته می‌شود. اما این ترکیب ناپایدار بوده و به سرعت تجزیه می‌شود. در فرآیند تبدیل سیر تازه به سیر سیاه، آلیسین به ترکیب دیگری به نام اس-آلیل سیستئین (SAC) تبدیل می‌شود. اس-آلیل سیستئین (SAC) یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند و پایدار است که در مقایسه با آلیسین، جذب بالاتری در دستگاه گوارش دارد و فواید بیشتری برای بدن فراهم می‌کند. این ترکیب به دلیل پایداری بیشترش در بدن، اثرات ضد اکسیدانی قوی‌تری دارد و می‌تواند به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک کند.

حال، با در نظر گرفتن این توضیحات، می‌توان گفت که تبدیل سیر به سیر سیاه منجر به تغییر آلیسین به یک آنتی‌اکسیدان قوی‌تر و پایدارتر به نام اس-آلیل سیستئین (SAC) می‌شود. این ترکیب نه تنها جذب بالاتری در دستگاه گوارش دارد، بلکه از نظر خواص آنتی‌اکسیدانی نیز از آلیسین برتر است. به علاوه، می‌توانید سیر سیاه را به راحتی در طول روز مصرف کنید، بدون اینکه نگرانی از بوی بد دهان داشته باشید.

مشخصات سیر سیاه

انرژی
32 کیلوکالری هر هفت حبه سیرسیاه (28 گرم)
قند
4/76 گرم
چربی0/20 گرم
نمک
0/00 گرم
اسیدهای چرب ترانس
0/00 گرم
وزن۱۷۰ گرم

  • روش مصرف: شما میتوانید از سیر سیاه در غذاهایی مثل نان، سوپ، سالاد و سس با دستور العمل های مختلف استفاده کنید، همچنین می‌توانید به تنهایی از سیر سیاه مصرف کنید و یک طعم و مزه جدید را به میز خود اضافه کنید و سالم تر شوید.
  • شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک نگهداری شود. پس از باز کردن بسته در یخچال نگهداری شود.
  • احتیاط: کسانی که داروی ضد انعقاد خون مصرف می کنند حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.

سیر یکی از اولین گیاهانی است که در بسیاری از فرهنگ ها و تمدن ها برای حفظ سلامت انسان مورد استفاده قرار میگرفته و حدود ۵۰۰۰ سال است که شناخته شده است. دنیای مدرن علوم، تحقیقات خود را در مورد تأثیرات احتمالی سیر بر سلامت انسان ادامه می‌دهد و تمایل دارد تا اعتقادات فرهنگ های باستان را در مورد فواید سیر تأیید کند. حال با وجود آمدن سیر سیاه، نه تنها خاصیت سیر معمولی کم نشده است، بلکه خواص سیر معمولی را چندین برابر کرده است.

تکنولوژی تولید سیر سیاه

سیر سیاه چگونه به دست می آید؟

بوته‌های سیر برای هفته‌ها (درواقعبه مدت 45 روز)، نوسط دستگاه‌ مخصوصی که انحصاری در تولیدی کمپانی بیز وجود دارد، در معرض میزان مشخصی از متغیرهای گرما و رطوبت قرار میگیرند. تا پایان این فرآیند، هیچ‌گونه مواد افزودنی و رنگ خوراکی به سیر اضافه نمی‌شود، رنگ سیر تیره و برخی ترکیبات مفید موجود در سیر معمولی افزایش می‌یابد.

چرا سیر سیاه کمیاب هست؟

چون تکنولوژی تولید سیر سیاه متعلق به کشور ژاپن هست و کمپانی بیز برای اولین بار در ایران، دستگاه‌های مخصوص و تکنولوژی تولید سیر سیاه را با استاندارد‌های جهانی، وارد کشور کرده است.

ویژگی و مزایای سیر سیاه

سیر سیاه سرشار از آنتی اکسیدان است، اس-آلیل سیستئین (SAC) (اس-آلیل سیستئین (SAC) یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند و پایدار است.) به طور طبیعی در سیر سفید خام وجود ندارد، اما در سیر سیاه وجود دارد، همچنین همان‌طور که اشاره کردیم، خواص آنتی اکسیدان سیر سیاه 3 برابر سیر سفید است. مقدار تلی فنول در سیر سیاه، به مقدار قابل توجهی افزایش پیداکرده است. این سیر تیره و با خاصیت؛ حاوی اسید‌های آمینه است که برای بدن هر انسانی ضروری است.

این سیر با کاهش اکسیداسیون، کمک می‌کند خستگی و ضعف بدن را از بین می‌برد. سیر سیاه به قدر خاصیت دارد که در تمام پکیج‌های درمانی می‌توانید، به عنوان یکی از ابر مکمل‌های غذایی و دارویی از آن استفاده کنید. این محصول در تمام موارد زیر به خوبی در بهبود شما کمک می‌کند.

  1. تاثیر در چربی سوزی و لاغری
  2. تاثیر در درمان دیابت
  3. تاثیر در پاکسازی کبد چرب
  4. تاثیر در رفع مشکلات گوارشی و معده
  5. تاثیر در بهبود درد‌های عضلانی
  6. کاهش علائم ترک اعتیاد
  7. کمک به درمان مشکلات جنسی
  8. کمک به درمان HPV
  9. کمک به فرایند درمان کیست و فیبروم بانوان

سیر سیاه ابر مکمل غذایی و درمانی

مزایای سیر سیاه بر سیستم ایمنی بدن

سیستم ایمنی بدن به عنوان یک دفاع بیولوژیکی عمل می‌کند که به عوامل غریبه و غیرعادی حمله کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. این عوامل شامل سلول‌های سرطانی که در بدن شکل می‌گیرند و همچنین عوامل بیماری‌زا مانند باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌هایی هستند که از خارج به بدن حمله می‌کنند. سلول‌های ایمنی، که شامل گلبول‌های سفید مختلفی هستند، این وظیفه را بر عهده دارند.

گرانولوسیت‌ها، نوعی از گلبول‌های سفید هستند که حاوی ذرات کوچکی به نام گرانول می‌باشند و می‌توانند باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زا را از بین ببرند. لنفوسیت‌ها، دسته‌ای دیگر از گلبول‌های سفید هستند که وظیفه شناسایی و حمله به ویروس‌ها، باکتری‌ها و سلول‌های سرطانی را دارند. همچنین ماکروفاژها، سلول‌های ایمنی بزرگی هستند که می‌توانند ذرات خارجی و سلول‌های مرده را ببلعند و هضم کنند. این سلول‌ها با همکاری یکدیگر به مقابله با پاتوژن‌ها (عوامل بیماری‌زا) و سلول‌های سرطانی می‌پردازند.

تحقیقات نشان داده‌اند که سیر می‌تواند حمله سلول‌های ایمنی مانند لنفوسیت‌های T، نوتروفیل‌ها و ماکروفاژها را در برابر پاتوژن‌ها تقویت کند. این فرآیند به افزایش ترشح اینترلوکین‌ها، که پروتئین‌هایی هستند که به تنظیم و تقویت عملکرد سلول‌های ایمنی کمک می‌کنند، از لنفوسیت‌ها منجر می‌شود. در عین حال، سیر باعث کاهش فعالیت سلول‌های کشنده طبیعی (NK cells) که نوعی از لنفوسیت‌ها هستند و به طور مستقیم سلول‌های آلوده به ویروس و سلول‌های سرطانی را از بین می‌برند، می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که مصرف روزانه سیر سیاه می‌تواند فعالیت سلول‌های ایمنی خاصی (مانند لنفوسیت‌ها) را تا ۱۰۵ برابر افزایش دهد.

در رابطه با خاصیت و ویژگی‌های سیر سیاه طبیعی و فرآوری شده به قدری می‌توان با ذکر منبع توضیح داد که در این صفحه به علت طولانی شدن محتوا، قادر نیستیم توضیح بدیم، اما در صورت تمایل مقالاتی را در رابطه با خواص سیر سیاه برایتان آماده کردیم، تا درصورت نیاز مطالعه کنید.

قیمت خرید سیر سیاه

قیمت خرید سیر سیاه نسبت به کارایی و فواید آن کاملاً مقرون به صرفه است. سیر سیاه به دلایل مختلفی مانند فواید آنتی اکسیدان، ازبین بردن عوامل سرطان زا، 32 کیلوکالری هر هفت حبه سیرسیاه، تقویت گلبول‌های سفید و سیستم دفاعی بدن، قابلیت جذب بالاتری در دستگاه گوارش، تاثیر بر روی دیابت و کنترل فشار خون، رفع مشکلات گوارشی، تاثیر بر کبد چرب، تاثیر در لاغری خریداری می‌شود.

با خرید سیر سیاه، نه تنها به تنهایی می‌توانید، از خواص آن بهره مند شوید، بلکه برای تاثیر بیش‌تر و بازدهی بیش‌تر می‌توانید در کنار پک‌های لاغری، دیابت، کبد چرب و… استفاده کنید تا بازخورد آن را بر روی سلامتی خود مشاهده کنید.

چند تا ابر مکمل غذایی، دارویی، تقویتی و درمانی می‌شناسیم، که همانند سیر سیاه، بتواند، علاوه بر این که در اکثر بیماری‌های مهم، در فرایند درمان و بهبود، مانند یک نجات دهنده عمل کند، بلکه به عنوان یک خوراکی خوشمزه، در کنار غذا؛ جهت مقاوم سازی و ایمن کردن سیستم ایمنی بدن، محافظت از پوست و حتی تاثیر در تناسب اندام بشود از آن استفاده کرد، وافعا اگر این موارد درست باشد، خرید سیر سیاه یکی از عاقلانه‌ترین هزینه‌ها است و قیمت سیر سیاه هر چقدر که باشد، ارزش بالایی نسبت به این کاربرد‌ها دارد.

جمع بندی

همان‌طور که گفته شد سیر سیاه یک محصول غذایی است که خاصیت بالایی برای درمان بسیاری از بیماری‌های مهم دارد، این محصول به طرز شگفت انگیزی سرشار از مواد آنتی اکسیدان است. قیمت خرید سیر سیاه به نسبت ارزش و کارایی که برای بدن شما دارد کاملا مقرون به صرفه است. امکان سفارش این محصول به صورت آنلاین، همچنین ارسال آن به سراسر نقاط کشور فراهم است، جهت هر گونه اطلاعات بیش‌تر، با کارشناسان جذاب زیبا تماس بگیرید.

سوالات متداول
روش ارسال سیر سیاه به چه صورت است؟
  • سفارشات داخل تهران : با اسنب، تبسی و پیک امکان پذیر است.
  • سفارشات شهرستان : ارسال سفارشات به شهرستان با باربری اتوبوس و پیک کمپانی امکان پذیر است.
  • هزینه باربری از مبدا به مقصد بر عهده مشتری می‌باشد. مدت زمان تحویل سفارش بستگی به شهر و تعداد سفارشات مشتریان؛ ممکن است از 1 روز کاری تا 3 روز کاری به دست مصرف کننده برسد.
چرا قیمت خرید سیر سیاه از جذاب زیبا با سایر ارائه کنندگان متفاوت است؟

مشتریان عزیز، لطفاً توجه داشته باشید که تمامی قیمت‌های خرید محصولات و پکیج‌ها بر اساس قیمت روز کمپانی بیز تعیین می‌شود.

اگر اختلافی در قیمت پکیج‌های ارائه‌شده توسط همکاران مشاهده می‌کنید، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • محصولات تقلبی با بسته‌بندی مشابه محصولات بیز به فروش می‌رسند.
  • برخی از همکاران محترم محصولات انبار شده خود را با قیمت‌های قدیمی کمپانی بیز عرضه می‌کنند.  در این موارد، حتماً به تاریخ انقضای محصولات دقت کنید تا از کیفیت و اصالت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
  • تمامی محصولات پس از ثبت سفارش مستقیم از فروشگاه بیز به دست مصرف کنندگان می‌رسد، بهترین حالت از اطمینان اصالت کالا این است که با قیمت روز تولید کننده که برروی بسته بندی‌های محصول ذکر شده است، خریداری کنید.
چگونه از صحت کیفیت محصولات ارائه شده توسط جذاب زیبا اطمینان حاصل کنیم:

با توجه به وجود محصولات تقلبی مشابه، تمامی متقاضیان این حق را دارند که از اصالت و کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنند:

  • شما می‌توانید با هماهنگی قبلی به دفتر کاری ما مراجعه کنید و از مشاوره و کیفیت محصولات و خدمات ما مطمئن شوید.
  • تمامی محصولات ما به‌طور مستقیم از کمپانی بیز ارائه می‌شوند و دارای تمامی تأییدیه‌های لازم، از جمله تأییدیه سازمان غذا و دارو، نشان سیب سلامت و سایر تأییدیه‌های معتبر هستند که بر روی بسته‌بندی محصولات قید شده‌اند. این تأییدیه‌ها تضمین می‌کنند که محصولات ما هیچ‌گونه عوارضی ندارند.
فهرست