انواع قهوه گانودرما

قهوه گانودرما

  • گواهینامه CE
  • گواهینامه IMS
  • گواهینامه GDP
  • گواهینامه TUV
  • دارای سیب سلامت
  • عضو افتخاری انجمن مدیریت ایران
  • عضویت در مجمع مدیران دانش بنیان
  • پروانه عضویت انجمن کیفیت و بهره وری ایران
محصولات متبط :
نقد و بررسی

قهوه گانودرما ترکیبی منحصر به فرد از قهوه و قارچ لوسیدوم گانودرما است که به دلیل خواص درمانی بی‌نظیرش، محبوبیت زیادی در بین طرفداران قهوه پیدا کرده است. این قهوه با ترکیبات طبیعی خود، نه تنها طعم فوق‌العاده‌ای دارد، بلکه به بهبود سلامتی و افزایش انرژی نیز کمک می‌کند. در این محتوا، با انواع قهوه‌های گانودرما و خواص آن‌ها آشنا خواهید شد. همراه ما باشید تا از مزایای شگفت‌انگیز این نوشیدنی لذت ببرید و بررسی مختصری بر روی قیمت خرید انواع قهوه گانودرما داشته باشیم.

خواص گانودرما در قهوه

قهوه گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما یک نوشیدنی خوش‌طعم و با خواص بالا است که ترکیبات اصلی آن از آسیاب دانه‌های قهوه عربیکا و روبوستا به‌دست می‌آید و با قارچ ریشی یا قارچ لوسیدوم گانودرما ترکیب شده است تا قهوه گانودرما را ایجاد کند. این قهوه تمام مزایا و کیفیت یک قهوه معمولی را دارد، اما ویژگی متمایزکننده‌اش ترکیب آن با قارچ لوسیدوم گانودرما است. گانودرما یک قارچ با انواع مختلف است و لوسیدوم، یکی از این انواع است که خواص درمانی آن از سایر گونه‌ها بیشتر است.

فرآیند تولید قهوه گانودرما آسان نیست، زیرا لوسیدوم در ایران رشد نمی‌کند و فقط در آسیای شرقی یافت می‌شود. در سال اول رشد این قارچ، باید عصاره‌گیری بین ساقه و کلاهک آن با استفاده از دستگاه‌های مخصوص انجام شود. خود قهوه گانودرما نیز انواع مختلفی دارد و تاکنون ۵ مدل از آن توسط نمایندگان مستقیم کمپانی بیز به‌صورت انحصاری در ایران عرضه شده است.

انواع قهوه‌ گانودرما

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم؛ پنج مدل از قهوه‌های گانودرما در ایران با کیفیت اصلی ارائه می‌شود که هر کدام کاربرد و مزیت مخصوص به خودش را دارد. سه علت اصلی برای به وجود آمدن این 5 طعم مختلف وجود دارد، که در ادامه بررسی می‌کنیم:

  1. ترکیباتی که با قهوه گانودرما جهت رفع درمان برخی از بیماری‌ها وجود دارد
  2. از نظر طعم و ذائقه فرد
  3. از نظر مزاج و طبع بدنی

تمامی قهوه‌های گانودرما، به علت ترکیب ثابت قهوه و قارچ لوسیدوم گانودرما، دارای یک‌سری ویژگی‌های مشترک هستند. برای مثال، همگی حاوی ۱۷۰ نوع آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های A، B، C، D، E، همچنین مواد معدنی مانند کلسیم، سدیم، پتاسیم، آهن، فسفر و غیره هستند. در اینجا نمی‌توان به بررسی تمامی این موارد پرداخت، اما این ترکیبات می‌توانند فوایدی چون ضد ویروس بودن، از بین بردن رادیکال‌های آزاد، محافظت از کبد، کلیه، پوست، مو و تقویت کلی سیستم ایمنی بدن را به همراه داشته باشند.

اما در بخش مقالات سایت جذاب زیبا، مقالات متعددی درباره قارچ گانودرما، به‌ویژه لوسیدوم، برای شما آماده کرده‌ایم. در آنجا می‌توانید تمامی خصوصیات و ویژگی‌هایی که این قارچ برای بدن شما ایجاد می‌کند، از جمله جوانسازی، مقابله با سرطان، تقویت حافظه، ضد ویروس و… را به‌طور مفصل مطالعه کنید

قهوه سوپریم گانودرما ۲۰ عددی

قهوه سوپریم گانودرما ۲۰ عددی

قهوه سوپریم گانودرما ترکیبی از قهوه، قارچ گانودرما و گیاه جینسینگ است  است که به افزایش انرژی و کاهش خستگی کمک می‌کند. این قهوه با طعم ملایم و خواص درمانی بی‌نظیر خود، گزینه‌ای عالی برای شروع یک روز پرانرژی است.

ترکیب گیاه جینسینگ با قهوه و عصاره گانودرما به این نوشیدنی ویژگی‌های منحصر به فردی بخشیده است. جینسینگ، که سرشار از آنتی‌اکسیدان است، با خواص ضد التهابی‌اش به پیشگیری از علائم التهابی مانند جوش، ورم، قرمزی و لکه‌های پوستی کمک می‌کند. همچنین، این گیاه با تأثیرات مثبت بر کاهش وزن و چربی‌سوزی، به بهبود عملکرد ذهنی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کند.

علاوه بر این، جینسینگ می‌تواند به بهبود مشکلات جنسی مانند اختلالات نعوظ در مردان و تقویت اسپرم‌ها کمک کند. این گیاه به تنهایی دارای خواصی از جمله مقابله با سرطان و کاهش خستگی است. وقتی این خواص با فواید قهوه و عصاره گانودرما ترکیب می‌شود، نوشیدنی خوش‌طعمی به نام سوپریم پدید می‌آید که کیفیت بالایی دارد.

از قهوه سوپریم در درمان برخی از بیماری‌های مهم به عنوان یک مکمل پایه ثابت، در پکیج‌ها ارائه می‌شود، مانند:

  • درمان و ترک اعتیاد
  • کاهش وزن ولاغری
  • درمان مشکلات جنسی؛ مانند درمانHPV، کیست بانوان و سایر مشکلات جنسی
  • درمان آرتروز
  • و…

قهوه موکا گانودرما ۲۰ عددی

قهوه موکا گانودرما ترکیبی از قهوه، شکلات و قارچ گانودرما است که به بهبود حالت روحی و کاهش استرس کمک می‌کند. این قهوه با طعم دلپذیر و آرامش‌بخش خود، انتخابی مناسب برای لحظات استراحت است، همچنین علاوه بر تمام خواص‌های موجودی که در گانودرما آن برای سلامتی شما دارد و در بالا به آن اشاره کردیم، به علت ترکیب شکلات با قهوه گانودرما، برای درمان بیماری کبد مکمل مناسب‌تری نسبت به سایر قهوه‌های گانودرما است.

طبع این قهوه از نظر دمای بدنی معتدل هست؛ چون قهوه سرد و شکلات گرم است، همین موضوع باعث شده ک افراد بتوانند با هر طبع بدنی، از جمله سرد و گرم از قهوه موکا گانودرما استفاده کنند.

قهوه ماسالا گانودرما ۲۰ عددی

قهوه ماسالا گانودرما ۲۰ عددی

قهوه ماسالا گانودرما ترکیبی از قهوه، ادویه‌های گرمی همچون؛ دارچین، هل، شکر، چای سیاه و زنجبیل و قارچ گانودرما است که به تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامت قلب کمک می‌کند. خواص و مزیتی که قهوه گانودرما برای شما دارد را به آن اشاره کردیم؛ اما ترکیباتی که باعث شده ماسالا رو به وجود بیاورد، این قهوه رو متمایز کرده است. این قهوه با طعم خاص و خواص بی‌نظیر خود، تجربه‌ای متفاوت از نوشیدن قهوه را برای شما فراهم می‌کند.

این نوع از قهوه به علت طبع گرمی که دارد، کاربرد خاصی به عنوان یک مکمل درمانی برای شما دارد، برای مثال؛ در ترک  اعتیاد از قهوه ماسالا می‌توان بهترین استفاده رو کرد تا مشکلات سودا و سردی رو برطرف کرد. از جمله کاربرد‌های ماسالا می‌توان به موثر بودن در کاهش وزن و لاغزی، بهبود مشکلات گوارشی و معده و بر طرف کردن علائم سرماخوردگی اشاره کرد.

هات چاکلت گانودرما ۲۰ عددی

هات چاکلت گانودرما ترکیبی از شکلات داغ و قارچ گانودرما است، علاوه بر مزیت فراوانیکه عصاره قارچ گانودرما به شما می‌دهد، یک ترکیب عالی با پودر کاکائو است، برای افرادی که مزاج آن‌ها با خوردن قهوه، خوب نیست. خود هات چاکلت مزایایی همچون تامین مواد مغذی بدن، تقویت سیستم ایمنی بدم، بهبود استخوان و… را به همراه دارد. شکلات داغ گانودرما به بهبود کیفیت خواب و کاهش اضطراب کمک می‌کند. این نوشیدنی با طعم شیرین و آرامش‌بخش خود، انتخابی عالی برای شب‌های سرد زمستانی است.

از مهم‌ترین کارربرد آن می‌توان به عنوان یک مکمل ویژه، برای درمان دیابت استفاده کرد، همچنین، طبع ملایمی دارد، معمولا با هر طبع دمایی سازگار است و مزاج آن، تقریبا با اکثر افراد سازگاری دارد.

قهوه لاته گانودرما 20 عددی

قهوه لاته گانودرما ترکیبی از قهوه، شیر و قارچ گانودرما است که به کاهش استرس و بهبود سلامت کلی بدن کمک می‌کند، همچنین این قهوه خوش مزه، برای درمان بعضی از بیماری‌ها مانند دیابت نوع دو، مکمل درمانی بسیار قوی است. این قهوه با طعم ملایم و خواص درمانی خود، انتخابی مناسب برای هر زمان از روز است. لاته گانودرما برای افرادی که به طبع گرم، حساسیت بالایی دارند، بسیار مناسب است.

خواص قهوه لوسیدوم گانودرما

خواص گانودرما در قهوه

قهوه‌های گانودرما رو علاوه بر این‌که می‌توانید برای درمان و بهبود بیماری‌های مختلف استفاده کنید، برای پیشگیری و جوانسازی هم می‌توانید از آن استفاده کنید، به جای هر روز خوردن قهوه‌های معمولی مثل اسپرسو و… می‌توانید با خوردن یک الی دو ساشه در روز از مزایا و خواص قهوه‌های گانودرما بهره مند شوید.

افزایش انرژی و کاهش خستگی: گانودرما با ترکیبات فعال خود می‌تواند به افزایش سطح انرژی بدن کمک کرده و احساس خستگی را کاهش دهد. این ویژگی به‌ویژه برای کسانی که نیاز به انرژی بیشتر در طول روز دارند، بسیار مفید است.

این قارچ با تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد فیزیکی، می‌تواند به کاهش علائم خستگی مزمن و افزایش کارایی روزانه کمک کند. مصرف منظم قهوه گانودرما می‌تواند به شما کمک کند تا روزهای پرانرژی‌تری را تجربه کنید.

تقویت سیستم ایمنی: یکی از خواص برجسته گانودرما، تقویت سیستم ایمنی بدن است. این قارچ با افزایش تولید سلول‌های ایمنی و بهبود عملکرد آن‌ها، می‌تواند به بدن کمک کند تا در برابر بیماری‌ها و عفونت‌ها مقاوم‌تر شود.

مصرف قهوه گانودرما به‌ویژه در فصل‌های سرد سال، می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کند. با تقویت سیستم ایمنی، بدن شما قادر خواهد بود به طور موثرتر با عوامل بیماری‌زا مقابله کند.

بهبود سلامت قلب: گانودرما با خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی خود، می‌تواند به بهبود سلامت قلب و عروق کمک کند. این قارچ با کاهش سطح کلسترول و بهبود جریان خون، به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.

مصرف قهوه گانودرما به‌ویژه برای افرادی که به دنبال بهبود سلامت قلب خود هستند، توصیه می‌شود. این نوشیدنی می‌تواند به بهبود عملکرد قلب و افزایش طول عمر کمک کند.

کاهش استرس و اضطراب: گانودرما با تاثیرات آرامش‌بخش خود، می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند. این ویژگی به‌ویژه برای کسانی که زندگی پر استرسی دارند، بسیار مفید است.

نوشیدن قهوه گانودرما می‌تواند به بهبود حالت روحی و افزایش آرامش ذهنی کمک کند. این نوشیدنی می‌تواند تجربه‌ای آرامش‌بخش و دلپذیر را برای شما فراهم کند.

ضد ویروس: ترکیباتی و مواد معدنی که در عصاره قارچ گانودرما وجود دارد، باعث می‌شود که سیستم ایمنی بدن تقویت بشه و بدن انسان در مقابل ویروس‌ها و بیماری‌ها مقام شود.

بهبود کیفیت خواب: گانودرما با تنظیم هورمون‌های مرتبط با خواب، می‌تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند. این ویژگی به‌ویژه برای کسانی که دچار مشکلات خواب هستند، بسیار مفید است.

مصرف قهوه گانودرما می‌تواند به تنظیم چرخه خواب و بیداری کمک کند و باعث شود تا شب‌ها خواب آرام‌تری داشته باشید. این نوشیدنی می‌تواند به کاهش بی‌خوابی و افزایش کیفیت خواب کمک کند.

قهوه‌های گانودرما خیلی بیش‌تر از آن چیزی که بتوانید راجب آن فکر بکنید خواص و مزیت برای سلامتی شما دارد، خیلی از خواص و مزیت گانودرما را نمی‌توان در این صفحه به علت طولانی شدن محتوا، تعریف کرد، اما همان‌طور که برای گانودرما کتاب نوشته شده است، ما سعی کردیم که علاوه بر این که خصوصیات اصلی قهوه‌های گانودرما رو برایتان در صفحات محصول توضیح‌دهیم در خصوص انواع قارچ‌های گانودرما به خصوص لوسیدوم، که مهم‌ترین قارچ گانودرما است و از طریق لوسیدوم این‌ قهوه‌های بی‌نظیر به وجود آمده است، مقالات جامعی را در قسمت بلاگ سایت قرار دادیم تا در صورت نیاز آن‌ها را مطالعه کنید.

انواع قهوه‌های گانودرما

آیا قهوه گانودرما عوارض دارد؟

اگر به دنبال عوارض قهوه ‌های گانودرما هستید، نه در اینجا و نه در سایت‌های دیگری نمی‌توانید با ذکر منبع و اثبات عوارض این قهوه رو پیدا کنید، با این که دیده شده خیلی از افراد به دلیل قیمت یا موارد دیگه، منتقد شدید این نوع از قهوه هستند. قهوه لوسیدوم گانودرما؛ فقط منع مصرف دارد:

  1. خانم‌هایی که باردارد هستند یا نوزاد شیرده دارند
  2. افرادی که دارو‌هایی استفاده می‌کنند که با عث منعقد شدن خون می‌شود، این دارو‌ها با این قهوه تداخل دارویی دارد.
  3. کودکان زیر 4 سال
  4. افرادی که پلاتین دارند
  5. افرادی که تازه کاشت مو انجام داده اند.
  6. افرادی که جراحی‌های داخلی زیر 6 ماه را انجام داده اند.

همچنین با دریافت مجوز‌های رسمی از سازمان غذا و دارو و سیب سلامتو سایر مجوز و تاییدیه‌های لازم، باعث شده که خیال مصرف کنندگان از استفاده‌ قهوه‌های گانودرما راحت باشد، زیرا این مجوز‌ها بیانگر این است که این محصولات، هیچ گونه عوارضی ندارند. همچنین مقاله‌ای کامل از تمام تاییدیه‌ها و مجوز‌های رسمی در رابطه با قهوه گانودرما در سایت جذاب زیبا وجود دارد، که در صورت نیاز می‌توانید مطالعه کنید.

مفید‌ترین نوشیدنی که تا به الان، رو دست نداشته، قهوه‌های گانودرما است. قهوه گانودرما به لطف لوسیدوم یا قارچ ریشی گانودرما، سر شار از انواع آنتی اکسیدان، ویتامین‌ها و مواد مغذی است، که نه تنها به عنوان‌ بهترین مکمل درمانی از این نوشیدنی استفاده می‌شود بلکه برای دوست داران قهوه، که به صورت روزانه مصرف می‌کنند تا سرشار از انرژی باشند هم مناسب است. تنوع کافه گانودرما باعث شده که متناسب با هر سلیقه و مزاجی، سازگار باشد. با توجه به قیمت خرید قهوه گانودرما و کاربردی که برای بدن و سلامتی انسان به ارمغان می‌آورد کاملا یک خرید مقرون به صرفه است.

جمع‌بندی

قهوه‌های گانودرما با ترکیبات منحصر به فرد خود، نه تنها طعم دلپذیری دارند، بلکه به بهبود سلامت جسمی و روحی کمک می‌کنند. از افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی تا کاهش استرس و بهبود کیفیت خواب، این قهوه‌ها می‌توانند نیازهای مختلف شما را برآورده کنند. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات، با ما تماس بگیرید و از مزایای شگفت‌انگیز قهوه‌های گانودرما بهره‌مند شوید.

سوالات متداول
روش ارسال محصولات قهوه گانودرما به چه صورت است؟
  • سفارشات داخل تهران: با اسنب، تبسی و پیک امکان پذیر است.
  • سفارشات شهرستان: ارسال سفارشات به شهرستان با باربری اتوبوس و پیک کمپانی امکان پذیر است
  • هزینه باربری از مبدا به مقصد بر عهده مشتری می‌باشد. مدت زمان تحویل سفارش بستگی به شهر و تعداد سفارشات مشتریان؛ ممکن است از 1 روز کاری تا 3 روز کاری به دست مصرف کننده برسد.
چرا قیمت خرید محصولات قهوه گانودرما از جذاب زیبا با سایر ارائه کنندگان متفاوت است؟

مشتریان عزیز، لطفاً توجه داشته باشید که تمامی قیمت‌های خرید محصولات قهوه گانودرما بر اساس قیمت روز کمپانی بیز ارائه می‌شود. 

اگر اختلافی در قیمت محصولات ارائه‌شده توسط همکاران مشاهده می‌کنید، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • محصولات تقلبی با بسته‌بندی مشابه محصولات کمپانی بیز به فروش می‌رسند.
  • برخی از همکاران محترم محصولات انبار شده خود را با قیمت‌های قدیمی کمپانی بیز عرضه می‌کنند. در این موارد، حتماً به تاریخ انقضای محصولات دقت کنید تا از کیفیت و اصالت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
چگونه از صحت کیفیت محصولات قهوه گانودرما اطمینان حاصل کنیم؟

با توجه به وجود محصولات تقلبی مشابه، تمامی متقاضیان این حق را دارند که از اصالت و کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنند:

  • شما می‌توانید با هماهنگی قبلی به دفتر کاری ما مراجعه کنید و از مشاوره و کیفیت محصولات و خدمات ما مطمئن شوید.
  • تمامی محصولات ما به‌طور مستقیم از کمپانی بیز ارائه می‌شوند و دارای تمامی تأییدیه‌های لازم، از جمله تأییدیه سازمان غذا و دارو، نشان سیب سلامت و سایر تأییدیه‌های معتبر هستند که بر روی بسته‌بندی محصولات قید شده‌اند. این تأییدیه‌ها تضمین می‌کنند که محصولات ما هیچ‌گونه عوارضی ندارند.
فهرست