بسته های غذایی و درمانی

بهترین مکمل درمانی و تقویتی در خاور میانه

  • گواهینامه CE
  • گواهینامه IMS
  • گواهینامه GDP
  • گواهینامه TUV
  • دارای سیب سلامت
  • عضو افتخاری انجمن مدیریت ایران
  • عضویت در مجمع مدیران دانش بنیان
  • پروانه عضویت انجمن کیفیت و بهره وری ایران
محصولات متبط :
نقد و بررسی

مکمل درمانی تقویتی می‌توانند نقش مهمی در بهبود سلامت و تامین نیازهای تغذیه‌ای روزانه ما ایفا کنند. این محصولات با ترکیبات طبیعی و مفید خود، به حفظ و ارتقاء سلامت بدن کمک می‌کنند، هر کدام از این محصولات دارای خواص منحصر به فردی هستند که می‌توانند به رژیم غذایی شما اضافه شوند. در ادامه، با بهترین مکمل‌های تقویتی و درمان در خاور میانه و ایران آشنا خواهیم شد.

مکمل غذایی و تقویتی

اهمیت استفاده از مکمل تقویتی و درمانی

استفاده از مکمل‌های درمانی و تقویتی در زندگی ما اهمیت زیادی دارد، مکمل‌ها می‌توانند، به بهبود کیفیت زندگی و ارتقاء سلامتی شما کمک کند. این محصولات با داشتن مواد مغذی و ویتامین‌های ضروری، می‌توانند نیازهای تغذیه‌ای بدن را برآورده کرده و به بهبود عملکرد سیستم‌های مختلف بدن کمک کنند. مکمل‌ها می‌توانند به صورت قرص‌ها و مواد شیمیایی باشند و همچنین می‌توانند به صورت فرآورده طبیعی باشند. شما باشید کدام نوع را انتخاب می‌کنید؟

مطمئنا طرفدار‌های مکمل‌های طبیعی فرآوری شدهُ بیش‌تر از مواد‌های شیمیایی و قرص‌ها استُ چون اعتماد بیش‌تری را جلب می‌کند، البته که هر یک مشتری خودشون رو دارند، اما مکمل‌های غذایی که خواص دارویی طبیعی داشته باشد، عوارض کم‌تری نسبت به مواد شیمیایی و قرص‌ها دارد.

تأثیرات مثبت بر سلامت بدن: محصولات غذایی و درمانی به طور کلی به تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد گوارش، و افزایش انرژی بدن کمک می‌کنند. با مصرف منظم این محصولات، می‌توانید از فواید متعددی از جمله کاهش التهاب، بهبود کیفیت خواب، افزایش سطح انرژی و… بهره‌مند شوید.

محصولات مواد غذایی تقویتی و درمانی

محصولات برترمکمل‌های درمانی تقویتی جذاب زیبا

مکمکل‌هایی که در توسط فروشگاه جذاب زیبا ارائه می‌شود، به جرئت می‌توان گفت که بهترین مکمل‌های درمان و تقویتی در خاور میانه است، چون  در درجه اول از به صورت طبیعی فرآوری می‌شود، دوم؛ به صورت انحصاری از تولید کننده کمپانی بیز، به صورت مستقیم از فروشگاه به دست شما می‌رسد، سوم علاوه بر احیا مواردی که باعث کمک به درمان برخی از بیماری‌ها برای شما می‌شود، به تقویت سیستم ایمنی بدن، تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند. در ادامه به مهم‌ترین مکمکل‌ها درمانی غذایی، دارویی و تقویتی در ایران و خاورمیانه می‌پردازیم:

محصولات برتر مواد غذایی تقویتی و درمانی

سیر سیاه فرآوری شده طبیعی

سیر سیاه فرآوری شده طبیعی به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدباکتریایی خود، می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی و کاهش التهاب کمک کند. این محصول با طعم ملایم و فواید سلامتی، به عنوان یک مکمل غذایی مفید در رژیم‌های درمانی توصیه می‌شود.وقتی سیر به سیر سیاه تبدیل می‌شود، فرآیندی اتفاق می‌افتد که در طی S-آلیل سیستئین (SAC) تبدیل می‌شود. این ترکیب جدید نه تنها از نظر پایداری بسیار قوی‌تر است، بلکه خاصیت آنتی‌اکسیدانی بیشتری نیز دارد. S-آلیل سیستئین به‌خوبی در دستگاه گوارش جذب می‌شود و فواید زیادی ی بدن به همراه دارد.

یکی از مزایای قابل توجه سیر سیاه این است که می‌توانید آن را در طول ر وز مصرف کنید، بدون اینکه نگران بوی ناخوشایند دهان باشید؛ به این ترتیب هم از خواص آنتی‌اکسیدانی آن بهره‌مند می‌شوید و هم از مشکلات تنفسی مرتبط با مصرف سیر معمولی در امان می‌مانید.

پودر جوانه گندم بین استار

پودر جوانه گندم بین استار به عنوان یک منبع غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی، می‌تواند به بهبود عملکرد متابولیک بدن و تقویت سیستم ایمنی کمک کند. جوانه گندم، بخش مغذی و حیاتی دانه گندم محسوب می‌شود. این پوسته‌های مهمی مانند فولات، ویتامین و تیامین هستند.

دانه گندم از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: سبوس، جوانه، و اندوسپرم؛ (اندوسپرم، بخش نشاسته‌ای دانه گندم است که در تهیه آرد سفید استفاده می‌شود، با این حال، اندوسپرم تنها بخش نشاسته‌ای است و فاقد فیبر سبوس و مواد مغذی جوانه می‌باشد.) بنابراین از فیبر موجود در سبوس و مواد مغذی جوانه می‌توانید هنگام پخت انواع غذاها، جوانه گندم را اضافه کنید تا علاوه بر بهره‌مندی از خواص تغذیه‌ای آن، از طعم ترد و لذت‌بخش آن نیز لذت ببرید.

سبوس برنج لایه دوم قهوه‌ای

سبوس برنج لایه دوم قهوه‌ای با داشتن فیبر بالا و خواص ضدالتهابی، به بهبود هضم و سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند. این سبوس با دارا بودن ویتامین‌های گروه B، به افزایش انرژی و بهبود سلامت قلب نیز مفید است. بخش عمده‌ای از ارزش غذایی برنج در جوانه و سبوس آن نهفته است، اما متأسفانه این بخش‌های مغذی در طی فرایند آسیاب برنج از بین می‌روند. سبوس، لایه بیرونی اندوسپرم برنج است که در نتیجه آسیاب به‌عنوان محصول فرعی به دست می‌آید.

بر خلاف تصور عمومی، سبوس برنج در صورتی که به درستی نگهداری نشود، ممکن ست دچار اکسیداسیون شده و تلخ شود و خواص مفید خود را از دست بدهد. با این حال، شرکت بیز با استفاده از فناوری‌های نوین موفق شده است تا از اکسیداسیون سبوس برنج جلوگیری کند و کیفیت آن را در سبوس برنج که منبعی غنی از ویتامین‌ها، فیبرها و آنتی‌اکسیدان‌ها است و فواید سلامتی متعددی به همراه دارد، حفظ کند. با استفاده از سبوس برنج لایه دوم قهوه‌ای، به‌عنوان مکمل در رژیم غذایی، می‌توانید از خواص تغذیه‌ای و سلامت‌بخش آن بهره‌مند شوید.

سبوس چند غله

سبوس چند غله ترکیبی از انواع سبوس‌ها است که به دلیل تنوع مواد مغذی، به بهبود عملکرد گوارش و افزایش انرژی کمک می‌کند. این سبوس با خواص تغذیه‌ای بالا، گزینه‌ای مناسب برای افزودن به رژیم غذایی روزانه است. بخش عمده‌ای از ارزش غذایی غلات در سبوس آن‌ها متمرکز است. سبوس، همان پوسته سفت و خارجی دانه‌های غلات است که به دلیل داشتن خوا ص متنوع و غیرمحلول بودن، به بهبود فرآیند گوارش کمک می‌کند

محصول سبوس چند غله بین استار شامل سبوس‌های مغذی گندم، جو و برنج که هر کدام به‌طور خاص فواید تغذیه‌ای چشمگیری دارند. املاح معدنی و ویتامین‌ها، نقش مهمی در تامین نیازهای تغذیه‌ای بدن دارد. سبوس جو نیز به دلیل محتوای بالای فیبر خوراکی، پروتئین و سلنیوم و آنتی اکسی دان ها بوده و خواص و فواید سلامتی متعددی دارد.

چگونه مواد غذایی تقویتی و درمانی را انتخاب کنیم

عسل طبیعی Dr.BIZ اولین عسل استاندارد ایران

عسل طبیعی Dr.BIZ با کیفیت بالا و استانداردهای خاص خود، به عنوان یک منبع طبیعی انرژی و خواص درمانی شناخته می‌شود. این عسل با ویژگی‌های ضدباکتریایی و ضدویروسی، می‌تواند به بهبود سیستم ایمنی و حفظ سلامت پوست کمک کند. عسل دکتر بیز، اولین عسل استاندارد در کشور است که با ساکاروز زیر ۵% عرضه می‌شود. عسل طبیعی به دلیل جذب سریع در دستگاه گوارش، از تخمیر الکلی جلوگیری کمک کرده و کمبود آهن را جبران می‌کند.

این عسل به‌عنوان منبع انرژی در ورزش‌هایی مانند فوتبال، شنا، دویدن، کشتی و دوچرخه‌سواری بسیار پرکاربرد است. دانشمندان بر این باورند که عسل طبیعی به دلیل داشتن قندهای فراوان، مواد معدنی و خاصیت باکتری‌کشی قوی، حتی برای پوشش محل جراحی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قندهای موجود در عسل، با وجود شیرینی زیاد، به دندان‌ها آسیبی نمی‌ر ساند، بلکه باعث سفیدی آنها و تقویت لثه‌ها می‌شود.

پروتئین بار بین استار بسته 6 عددی

پروتئین بار بین استار به عنوان یک میان وعده سالم و مقوی، منبع خوبی از پروتئین و انرژی است. این بار پروتئینی با طعم‌های مختلف، برای افرادی که به دنبال تأمین پروتئین مورد نیاز بدن هستند، گزینه‌ای مناسب است. پروتئین بارها به عنوان میان‌وعده‌ای محبوب و مفید، با هدف تأمین مواد مغذی و پروتئین مورد نیاز بدن انسان تولید شده‌اند. این روزها، بسیاری از افراد به‌ویژه ورزشکاران و کسانی که به سبک زندگی سالم اهمیت می‌دهند، پروتئین بارها را به رژیم غذایی خود اضافه کرده و از مصرف این خوراکی مغذی و سودمند لذت می‌برند.

پروتئین بارها به عنوان یک منبع غنی از مواد مغذی، به راحتی قابل استفاده هستند و در طعم‌های متنوعی ارائه می‌شوند. این خوراکی‌ها با مواد باکیفیت تهیه شده و می‌توانند شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه دارند. در واقع، این میان‌وعده‌های مغذی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حفظ سلامتی به شمار می‌روند. اگر به دنبال یک میان‌وعده سالم و مفید هستید، پروتئین بارهایی که حاوی میزان مناسبی از پروتئین و مواد مغذی با ارزش غذایی بالا هستند، می‌توانند انتخاب ایده‌آلی باشند.

همچنین، پروتئین و کربوهیدرات موجود در پروتئین بارها، گزینه مناسبی برای مصرف قبل یا بعد از تمرینات ورزشی محسوب می‌شوند. مصرف این خوراکی مقوی قبل از تمرین، انرژی لازم برای فعالیت‌های ورزشی را فراهم می‌کند و بعد از تمرین، به بازسازی و تقویت عضلات کمک شایانی می‌نماید.علاوه بر این، برخی از پروتئین بارها سرشار از فیبر هستند که به سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند و ممکن است در کاهش احساس گرسنگی و جلوگیری از پرخوری بین وعده‌های غذایی مؤثر باشد.

خرما بار دکتر بیز یک میان وعده سالم و مقوی

خرما بار دکتر بیز به عنوان یک میان وعده مغذی و انرژی‌زا، می‌تواند به تأمین نیازهای تغذیه‌ای و افزایش انرژی کمک کند. این محصول با داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی، به بهبود سلامت عمومی و افزایش قدرت بدن مفید است. خرما در استان‌های گرمسیر جنوب کشور رشد می‌کند، اما در این مناطق، وجود ریزگردها که بر روی میوه خرما می‌نشینند، موجب آلودگی شدید آن می‌شود. خرما به دلیل مساعد بودن شرایط برای تکثیر مخمر، کپک و آلودگی‌های ثانویه، امکان نگهداری طولانی‌مدت ندارد.

معمولاً هنگام برداشت و مصرف خرما، این میوه شسته نمی‌شود و حتی شستشوی خانگی معمولی نیز نمی‌تواند به طور کامل این مشکل را حل کند. اما خرما بار دکتر بیز، با استفاده از خرمای درجه یک خوراکی و پس از تأیید کنترل کیفیت خرمای ورودی، با کمک دستگاه‌های تمام اتوماتیک اروپایی تحت فرآیند ضدعفونی و پاستوریزه قرار گرفته و سپس بسته‌بندی می‌شود. این روش باعث می‌شود خرما به صورت بهداشتی و با حفظ کیفیت به دست مصرف‌کننده برسد.

لوکوم ۴۸۰ گرمی

لوکوم با طعم‌های متنوع و خواص غذایی بالا، به عنوان یک دسر یا میان وعده خوشمزه و سالم شناخته می‌شود. این محصول با ترکیبات طبیعی و بدون مواد افزودنی، گزینه‌ای مناسب برای مصرف روزانه است. لوکوم یکی از شیرینی‌های خوشمزه با ریشه ترکیه‌ای است که بسیاری از مردم با آن آشنا هستند. این شیرینی از لحاظ نوع و ظاهر با سایر شیرینی‌های سنتی متفاوت است و به دلیل جذابیت ظاهری‌اش، مورد علاقه افراد در همه سنین قرار دارد. لوکوم می‌تواند در کنار آجیل، انتخابی عالی برای شیرین کردن کام مهمانان عزیزتان در مهمانی‌ها باشد. ماده اصلی این سوغاتی خوشمزه نشاسته است که خواص بسیاری دارد. اگر از قند و شیرینی‌های معمولی خسته شده‌اید، پیشنهاد ما به شما «راحت‌الحلقوم» یا همان لوکوم است.

چگونه مواد غذایی تقویتی و درمانی را انتخاب کنیم؟

انتخاب محصولات غذایی و درمانی باید با توجه به نیازهای خاص بدن و اهداف سلامتی صورت گیرد. بررسی خواص هر محصول و تطبیق آن با نیازهای فردی می‌تواند به انتخاب بهتر و استفاده موثرتر کمک کند. در واقع چندین راه وجود دارد که می‌تواند به انتخاب مکمل غذایی مورد نیاز شما کمک کند:

  1. مطالعه محتوایی که در هر صفحه از محصولات و مقالات جذاب زیبا برایتان قرار داده‌ایم
  2. مشاوره رایگان یا تیم مشاوره درمان جذاب زیبا، از طریق راه‌های ارتباطی داخل سایت
  3. بررسی، مشکلات بدن و بیماری‌هایی که دارید، با درمیون گذاشتن با پزشک و مشاوران ما
  4. امتحان برای اولین بار از هر محصولی که فکر می‌کنید، برایتان کار آمد است تا باز خورد و نتیجه آن را مشاهده کنید.
یکی از جمله‌هایی که همه ما تا به حال یک بار شنیده‌ایم؛ خوب زندگی کردن است، یکی از مواردی که می‌تواند باعث شود، ما خوب زندگی کنیم، خورد و خوراک سالم و مکمل‌های غذایی، دارویی و تقویتی است، درست است که شرایط اقتصادی در کشور ما باعث شده است که همه افراد نتوانند، بهترین مواد غذایی را در لیست وعده غذایی خود داشته باشند، اما با کمی استدلال و کنار گذاشتن پول به جای هزینه‌های غیر ضروری می‌توان، با استفاده از مکمل‌های غذایی طبیعی و تقویتی؛ به باز سازی حافظه و تقویت ذهن، بدنی سالم، کبدی سالم،  روحیه ای سرحال‌تر و با انرژی کافی در طول روز و خیلی از مواردی که باعث سالم زندگی کردن می‌شود را تجربه کرد. اگر ما بتوانیم با رعایت این موارد سالم زندگی کنیم قطعا بهتر می‌توانیم در شرایط مالی و غیر مالی زندگی خود، بهتر زندگی کنیم، فقط کافی است ببینیم بهترین مکمل‌های غذایی و تقویتی که قابل دسترسی باشد را در کجا می‌توانیم پیدا کنیم.

جمع‌بندی

پک های درمانی تقویتی می‌توانند به طور قابل توجهی به بهبود سلامت و افزایش انرژی بدن کمک کنند. از پودر جوانه گندم و سبوس‌های مختلف تا عسل طبیعی و پروتئین بار، هر یک از این محصولات دارای خواص منحصر به فردی هستند که به تغذیه بهتر و حفظ سلامت کمک می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات، با ما تماس بگیرید و از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید.

سوالات متداول
روش ارسال محصولات مواد غذایی تقویتی و درمانی به چه صورت است؟
  • سفارشات داخل تهران: با اسنب، تبسی و پیک امکان پذیر است.
  • سفارشات شهرستان: ارسال سفارشات به شهرستان با باربری اتوبوس و پیک کمپانی امکان پذیر است
  • هزینه باربری از مبدا به مقصد بر عهده مشتری می‌باشد. مدت زمان تحویل سفارش بستگی به شهر و تعداد سفارشات مشتریان؛ ممکن است از 1 روز کاری تا 3 روز کاری به دست مصرف کننده برسد.
چرا قیمت خرید مواد غذایی تقویتی و درمانی از جذاب زیبا با سایر ارائه کنندگان متفاوت است؟

مشتریان عزیز، لطفاً توجه داشته باشید که تمامی قیمت‌های خرید محصولات مواد غذایی تقویتی و درمانی بر اساس قیمت روز کمپانی بیز ارائه می‌شود. 

اگر اختلافی در قیمت محصولات ارائه‌شده توسط همکاران مشاهده می‌کنید، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • محصولات تقلبی با بسته‌بندی مشابه محصولات کمپانی بیز به فروش می‌رسند.
  • برخی از همکاران محترم محصولات انبار شده خود را با قیمت‌های قدیمی کمپانی بیز عرضه می‌کنند. در این موارد، حتماً به تاریخ انقضای محصولات دقت کنید تا از کیفیت و اصالت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
چگونه از صحت کیفیت مواد غذایی تقویتی و درمانی اطمینان حاصل کنیم؟

با توجه به وجود محصولات تقلبی مشابه، تمامی متقاضیان این حق را دارند که از اصالت و کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنند:

  • شما می‌توانید با هماهنگی قبلی به دفتر کاری ما مراجعه کنید و از مشاوره و کیفیت محصولات و خدمات ما مطمئن شوید.
  • تمامی محصولات ما به‌طور مستقیم از کمپانی بیز ارائه می‌شوند و دارای تمامی تأییدیه‌های لازم، از جمله تأییدیه سازمان غذا و دارو، نشان سیب سلامت و سایر تأییدیه‌های معتبر هستند که بر روی بسته‌بندی محصولات قید شده‌اند. این تأییدیه‌ها تضمین می‌کنند که محصولات ما هیچ‌گونه عوارضی ندارند.
فهرست